muzculz

offline
Male, User (1014 votes) 97%

muzculz's Activities (21)

  • Muzculz doggy-pound montage

    A clip a fan made me of vids old and new, hope yall enjoy. Making some brand new vids soon, msg...

    • 3:51
    • 31498
    • 95%
    • 26

    muzculz uploaded a new video.

    1 year ago
  • King of xtube?

    I see this term thrown around alot. Who is it? And why? Expect new vids soonish, once I find...

    Read Blog >

    muzculz added a new Blog entry.

    2 years ago
  • How to fuck a stripper

    Met her at my friends bachelor's party and took her home, she couldn't really take it like she...

    • 8:47
    • 151k
    • 97%
    • 44

    muzculz uploaded a new video.

    2 years ago
  • Face fuck asian ***** muscle butt. Lol

    She loves it when I dominate her and tell her where I'm going to cum. Will be posting more vids...

    • 1:59
    • 64507
    • 94%
    • 19

    muzculz uploaded a new video.

    3 years ago
  • 2 new ***** 2 new vids

    Tied up asian ***** (different one) and a tall ass redhead kinda thick ***** I fucked pretty...

    Read Blog >

    muzculz added a new Blog entry.

    3 years ago
  • Destination pound town.

    A xtube fan that was in town on business and wanted to make a little video, fun *****. Enjoy...

    • 2:21
    • 186k
    • 97%
    • 70

    muzculz uploaded a new video.

    3 years ago
  • New asian ***** video!

    The same asian ***** from my other vids came by for my birthday again. The vid is awesome hit...

    Read Blog >

    muzculz added a new Blog entry.

    3 years ago
  • New solo vid ass and fleshlight!! :D

    To celebrate my 1 millionth video view. Hit me up if you want it! Merry Xmas you perves. 

    Read Blog >

    muzculz added a new Blog entry.

    3 years ago
  • Giving BJ while on phone with boyfriend.

    Haha you gotta see this.. Ive got 13 full videos and 3 solos msg me for details if you want them.

    • 1:39
    • 101k
    • 83%
    • 23

    muzculz uploaded a new video.

    3 years ago