jerk on the couch
Rate:
(rated 378 times)
Video Details

Date: 1 year ago

Runtime: 16:27

Views: 69,773

jerk on the couch

some wanted to see my ass

Tags: cock, ass, jerk, huge

Categories: My Cock, Muscle Guys, Jerk-off

148 Comments
You need to Log in or Sign Up to post a comment.
You need to Log in or Sign Up to post a comment.

Top Comments



Top Comment #1 by: bannock2
1 year ago

fucking hell, that closeup cumshot, good n sloppy, damn! then your fat cock hanging, foreskin covering the cum sloppy head! fuck!

likes
Top Comment #2 by: aussie0576
1 year ago

Fuck, you are the hottest guy on the net. I could watch you all day long!

likes

All Comments



Yesterday

I love you, man !!

likes
1 month ago

Love this video, watching your beautiful foreskin slide back and forth over your cockhead was mezmorizing.

likes
1 month ago

thx for the great show.

likes
2 months ago

I would love to lose my face in your arse

likes
2 months ago

wow

likes
4 months ago

fantastic!

likes
6 months ago

more of ur sweet smoooth pink asshole PLEASE!!!!!!!!

likes
7 months ago

PLEASE DO MORE VIDEOS LIKE THIS!! CAN NOT GET ENOUGH OF YOU COCK AND ASS COMBO!

likes
1 year ago

Wow! Absolutely amazing!

likes
1 year ago

i liked

likes
1 year ago

Great video. Loved the close-up shots and your cum load in your foreskin, hot. Especially liked the view looking up at you standing tall and dominate. Fuckin' great stuff . . . . and not to mention your ass, a work of art.

likes
1 year ago

Pure STUD.

likes
1 year ago

masterpiece

likes
1 year ago

fucking hot, nice ass to match that beautiful thick cock

likes
1 year ago

AMAZING!

likes
1 year ago

I MUST eat that hole!

likes
1 year ago

wow couldnt stop leaking and cummin one amazingly hot guy !! lucky girls

likes
1 year ago

Are you fuckin' kidding me?  HOT! HOT! HOT!  Thank you for sharing that straight cock and ass.  You could make a fortune with those.

likes
1 year ago

damn. i'd love to suck u off while working ur nips - u r so hot!

likes
1 year ago

fuck!  that was hot as fuck!  would be nice to see you ramming a gret thick dildo up your ass as you wank and shoot a load of spunk!  mmmmm

likes
1 year ago

Absolutley Hot buddy. perfect bod and awesome view of your cumshot. It rocked my cock.

likes
1 year ago

I wanna milk your cock!

likes
1 year ago

FUCK YEAH!

likes
1 year ago

Love to rim your ass!!!

likes

fuck I need to eat ur ass so bad.  I think ive just cum five times just watching u work that junk.  fuckin a dude!

likes
1 year ago

@Bannock2 you always find the best shit first... I watch your favorites

likes
1 year ago

Very hot stud

likes
1 year ago

Awesome

likes
1 year ago

Damn, dude! You are one HOT man! The girls that you've been with should consider themselves lucky to be able to hook up with ypou! Thanks for sharing!

likes
1 year ago

you are such a nice guy AND HOT!!!!!  thanks so much for posting.

how many girls tell you your cock is too big?

likes
1 year ago

fuck I want you

likes
1 year ago

handomse guy, beautiful cock, do u ever make it in miami?

likes
Showing Comments 1 to 32 of 148
Previous     1   2   3   4   5     Next

Ad by Traffic Junky

By motorcycle_boy
Added: 1 year ago
Offline

You have not added any videos to your playlist. Click on the "+" in the video thumbnails to add videos.

Ad by Traffic Junky