PUBLIC JACKING ON TRAIN IN NYC

Embed Video

  • Embed this video is not permitted!
Rate:
(rated 163 times)
  • Video Details

    Date: 3 years ago

    Runtime: 8:49

    Views: 100,372

    PUBLIC JACKING ON TRAIN IN NYC

    I was heading to Brooklyn on the D train, and I felt the urge to pull out my dick and jack. I always wanted to jack my dick on the train. The edited version with the nutt shot is on my Amateur profile. xtube_obsession ENJOY!

    Tags: black, cumshot, on, dick, big, jacking, in, new, subway, york, pedestrians

    Categories: Ebony, Big Cock, Jerk-off

    67 Comments
    You need to or to post a comment.
    You need to or to post a comment.

    Top Comments



    Top Comment #1 by: FATDICKFATAZZ
    3 years ago

    WHO WAS THAT STUPID MF JUST SITTING THERE WHEN YOUR DICK WA OUT?I WOULD HAVE SUCKED YO *****IN PUBLIC,WHILE PEOPLE WERE WATCHING. IDGAF

    likes
    Top Comment #2 by: TGHT2DF
    3 years ago

    damn bruh u and that big fucking dick dat shyt look soo good

    likes

    All Comments



    1 month ago

    come get on my bus like that......

    likes
    11 months ago

    I would have said, "Can I get fries with that?"  I would have been sitting right in front of you trying to swallow every inch of that beautiful brown chocolate bar!!!

    likes
    1 year ago

    I'm in the bronx near the D. let me suck that cock. hell we could hook and I'll suck it on the train.

    likes
    1 year ago

    MMMMMMMMMMMMMMMMM

    likes

    xoxo long time no see sexy

    likes
    1 year ago

    Luv  This  Video  Man  Keep  Doing  Your  Thing  Babyboi  And  Please  Do  Some  More  Like  This  One....   Lol  On  D  Train  Huh  Hope  This  Was  Real  Late  At  Night  Lol?

    likes
    1 year ago

    i would love to suck u off

    likes
    1 year ago

    get on my bus and do that.....

    likes
    1 year ago

    you are the best.

    likes
    1 year ago

    Dam thattrain didn't stop at my stop

    likes
    2 years ago

    Too hot!!!

    likes
    2 years ago

    take the train 2 longisland daddy

    likes
    2 years ago

    WOULD LOVE TO RIDE THAT TRAIN! ALL NIGHT

    likes
    2 years ago

    nice dick, actually

    likes
    2 years ago

    So fucking hot man.....

    likes
    2 years ago

    HOT!!

    likes
    2 years ago

    HOTT :)

    likes
    2 years ago

    HOT HOT H O T !  !

    likes
    2 years ago

    OMG I would luuuuv to see that on the train!!

    likes
    2 years ago

    hot

    likes
    2 years ago

    mmm that hot and freaky

    likes
    3 years ago

    hot, but u shouldve nutted in front of him, that wudve been crazy hot.

    likes
    3 years ago

    you are damn hot

    likes
    3 years ago

    he had to be sleeping ... *****if it was me i woulda made u bust off right there

    likes
    3 years ago

    hot

    likes
    3 years ago

    I've never seen this on the D!

    likes
    3 years ago

    DAMN, so what was the outcum? LOL. THAT *****TURNED ME THE FUCK ON!!!!!

    likes
    3 years ago

    I missed seeing that in NYC! Broadway's got nothing like this! Any chance of getting a ticket for the performance next time I'm in the city?

    likes
    3 years ago

    i'd he awfully hungry if i saw that..

    likes
    3 years ago

    dam where were you when i was hungry for dick on the train

    likes
    3 years ago

    why i wasn't on that train yeah i know i don't take the d train damn it

    likes
    3 years ago

    you are a NUT
    i want to meet you

    likes
    Showing Comments 1 to 32 of 67
    Previous     1   2   3     Next

    By darealobsession
    Video Added: 3 years ago
    Gender: Male
    Age: 36
    Offline

    You have not added any videos to your playlist. Click on the "+" in the video thumbnails to add videos.