Hot &Thick Sperm On My Tongue

Embed Video

  • Large Video (640x480)
  • Small Video (480x360)
Embed
  • Video Details

    Date: 3 years ago

    Runtime: 2:00

    Views: 286,274

    Hot &Thick Sperm On My Tongue

    me, taking a huge, thick, creamy, hot load on my tongue

    Tags: cock, dick, jerk, interracial, hardcore, off, big, huge, amateur, video, sperm, home, made, my, jizz

    Categories: Amateur, Squirt, Bisexual

    1639 Comments
    You need to or to post a comment.
    You need to or to post a comment.

    Top Comments



    Top Comment #1 by: mandrainer
    3 years ago

    I think that was 18 shots of cum .. damn

    likes
    Top Comment #2 by: otokosheeki
    3 years ago

    There's 'art' and then there's that. NICE work. Your tongue looks amazing with that thick coat of CUM all over it.

    likes

    All Comments



    4 days ago

    1 of the most beautiful and sexy videos I've seen here !

    likes
    4 days ago

    Beautiful! I want that cum !

    likes
    1 week ago

    I don't like this video - I LOVE it!    BRAVO !!!

    likes
    1 week ago

    REALLY GREAT video...wish u had more...you are very hot.

    likes
    1 week ago

    Nice........ Love to feel that load hit the back of my throat ;-)

    likes
    1 week ago

    You are a star. I can't stop watching this and wanking.

    likes
    1 week ago

    That is ridiculously amazing man!! I wanna taste that !

    likes
    1 week ago

    That's damn impressive! What a load *drools*  !

    likes
    1 week ago

    YUM YUM ! HOT Dude !

    likes
    1 week ago

    I would love that cum hitting the back of my throat.

    likes
    1 week ago

    YUM!!! 

    likes
    1 week ago

    That was sooooooo beautiful and soooooooo much cum.  Thank you.

    likes
    1 week ago

    Damn, That's Fuckin' Hot, Buddy !

    likes
    1 week ago

    Wow so much cum. Wish it was all over me.

    likes
    1 week ago

    OMG...what a tasty treat !

    likes
    1 week ago

    Wishing...my mouth was THERE  for every cumshot shot...fucking hot dude...amazing!

    likes
    1 week ago

    Wow man...that's fantastic !

    likes
    1 week ago

    Unbelievable - fantastic,  love all that glorious cum !

    likes
    1 week ago

    Great video!  You are super hot!

    likes
    1 week ago

    WOW WOWWWWW SO MUCH CUM  !!!!!!

    likes
    1 week ago

    Amazing CUM, amazing TONGUE! WOW!

    likes
    1 week ago

    Awesome, nice thick cream !

    likes
    1 week ago

    Would love to have swallowed all that juicy, thick cum ! 

    likes
    1 week ago

    Wish that load was all over my face and lips !

    likes
    2 weeks ago

    Beautiful !   Just amazing.  Nice cum shot.

    likes
    2 weeks ago

    Dude, excellent load !!!!!!!

    likes
    2 weeks ago

    Imagine how that would feel in ya throat!    Awsome!

    likes
    2 weeks ago

    Excellent !! :-)  Straight to Favs  ;- )

    likes
    2 weeks ago

    Wow, that's all I can say, WOW ! 

    likes
    2 weeks ago

    That was one of the most beautiful and intimate videos I've seen on xtube !

    likes
    2 weeks ago

    OMG that is fucking marvellous !

    likes
    2 weeks ago

    BRAVO !!!   Such a hot video. just blew a huge load.

    likes
    Showing Comments 1 to 32 of 1639
    Previous     1   2   3   4   5     Next

    By jizztaker
    Video Added: 3 years ago
    Gender: Male
    Offline

    You have not added any videos to your playlist. Click on the "+" in the video thumbnails to add videos.