My hot slut wife cheating with another Big Black Cock!

Embed Video

  • Large Video (640x480)
  • Small Video (480x360)
Rate:
(rated 140 times)
Embed
  • Video Details

    Date: 5 years ago

    Runtime: 1:12

    Views: 543,650

    My hot slut wife cheating with another Big Black Cock!

    My hot slut wife cheating with another Big Black Cock that she picked up at a nightclub when she was supposed to be having a "girls night out!"

    Tags: black, cock, ass, interracial, big, booty, wife, cheating

    Categories: Amateur, Interracial, MILF

    57 Comments
    You need to or to post a comment.
    You need to or to post a comment.

    Top Comments



    Top Comment #1 by: jjanette12
    3 years ago

    This is so fucking sexy. Love how much of that cock she can take.

    likes
    Top Comment #2 by: ieatblackdick
    3 years ago

    What kinda ******wears white tube sox to a club?

    likes

    All Comments



    4 months ago

    as long as she keeps it discreet ( and discrete) no right thinking man would stand between his sexy desirable wife and an occasional lapse of temptation like this.

    likes
    10 months ago

    fuck thats hot

    likes
    1 year ago

    one of the best vids on xtube . like ever

    likes
    1 year ago

    that girl knows how to ride a black pole

    likes
    1 year ago

    damn boy

    likes
    1 year ago

    hot cock, i wanna try up my ass

    likes
    1 year ago

    Dude, you gotta stop the bs of the 'cheating wife'...LOL

    likes
    1 year ago

    I love your wife! How do you get her to film it?

    likes
    1 year ago

    She can ride a BBC!

    likes
    1 year ago

    She sure loves to be fucked by big cocks!  So do I!

    likes
    1 year ago

    I want next

    likes
    1 year ago

    somebody pretty good at filming

    likes
    1 year ago

    Very nice, love watching her juices flow down his BBC.

    likes
    2 years ago

    Beautiful!  She fits over that BBC perfectly.

    likes
    2 years ago

    I wish I was getting bred by him.:)

    likes
    2 years ago

    Damn she sure nuff put the pussy on him!!  

    likes
    2 years ago

    she fucked that guy good and proper.

    likes
    2 years ago

    she's a bad bitch ride that dick girl LOL 

    likes
    2 years ago

    Damn

    likes
    2 years ago

    *****I want some of that Pussy,Pass her my way Please?,or let me chat with her.

    likes
    2 years ago

    She is perhaps the best ever.... need this bitch !

    likes
    2 years ago

    He is invited to fuck my wife also.
    JS

    likes
    2 years ago

    DEEEZ NUTZ!

    likes
    2 years ago

    Beautiful, you need to get yourself in the video so we can see you watching!

    likes
    3 years ago

    ffffnnn hot ,,only thing missing is the white boy cuck

    likes
    3 years ago

    She's fucking that big black cock & it shows she wants it. craves it. loves it.

    likes
    3 years ago

    i wanna join

    likes
    3 years ago

    Anotha vote for Obama!

    likes
    3 years ago

    lucky guy...wish my wife would cheat with a black guy!  bet she's got one happy happy pussy....

    likes
    3 years ago

    Damn I need to fuck your wife 

    likes
    3 years ago

    Damn, she's hot!

    likes
    3 years ago

    damn i want her

    likes
    Showing Comments 1 to 32 of 57
    Previous     1   2     Next

    By cuck0012
    Video Added: 5 years ago
    Age: 45
    Offline

    You have not added any videos to your playlist. Click on the "+" in the video thumbnails to add videos.