Male
Female
Male
Female
 
remember me
Most Viewed
Best Rated
Featured
Most Discussed
Top Length
Top Favorites
Random
my gfriend squirt
Rate:
(rated 71 times)
Video Details

Date: 3 years ago

Runtime: 4:41

Views: 35,846

my gfriend squirt

nice squirt in the bedroom

Tags: squirt

Categories: Toys, Squirt, Amateur

34 Comments
You need to Log in or Sign Up to post a comment.
You need to Log in or Sign Up to post a comment.

Top Comment



Top Comment #1 by: BedroomTrainer
2 years ago

well i waaaaasss edging.. i just came...Thanks!!! lol that was fucking hot!

likes

All Comments



9 months ago

WOW! Cum erution there.

likes
9 months ago

mmmmmm, what a pussy...;)

likes
11 months ago

ahhh fuck i want that pussy sap all over my face

likes
11 months ago

Looks like you need a bigger towel!  Thanks for sharing that is hot!

likes
1 year ago

wow!! sooo hot!

likes
1 year ago

Now that was hot!  Love to get squirted like that ...  Love to see a remake with the squirting going through sexy panties and making them very wet!

likes
2 years ago

I want to lay in that wet mess!

likes
2 years ago

lucky girl!

likes
2 years ago

my god, that looked intense! :)

likes
2 years ago

Made me squirt a little just watching you squirt! Very nice!

likes
2 years ago

yessss nice video ! thx !

likes
2 years ago

Fuck thats hott! I would love to put my mouth over that

likes
2 years ago

well i waaaaasss edging.. i just came...Thanks!!! lol that was fucking hot!

likes
2 years ago

sexiest squirt on xtube

likes
2 years ago

wow, what a wonderful wet orgasm

likes
2 years ago

Fuck, I wish you were my girlfriend. What a beautiful squirting orgasm from such a fabulous pulsating pussy. More please.

likes
2 years ago

Wish that was all over my face and cock

likes
2 years ago

That girl is perfect in all ways. Slim, lovely small breasts with gorgeous nipples, great legs, awesome pussy, sensuality, exhibitionnist and squirter. What more can a man ask for?

Thanks for sharing, you lucky man.

likes
2 years ago

Did she urinate deliberately?

likes
2 years ago

that was amazing!!!!!!

likes
2 years ago

Sooooooooo hot!!!

likes
2 years ago

Soooooo hot!!!

likes
3 years ago

you can cover me in that delicious cum any time you please. x

likes
3 years ago

lovely work there!

likes
3 years ago

Very hot video!!! I love the squirting, soo great!!!!

likes
3 years ago

very exciting

likes
3 years ago

one of the best squirts i have ever seen

likes
3 years ago

Wow!one hell of a squirt and nice distance too.

likes
3 years ago

Hell, yeah!! Loved the squirting!!

likes
3 years ago

favorite added

likes
3 years ago

Wow that was spectacular.

likes
3 years ago

DAMN!!!!

likes
Showing Comments 1 to 32 of 34
Previous     1   2     Next

Ad by Traffic Junky

By fantasia75
Added: 3 years ago
Offline

You have not added any videos to your playlist. Click on the "+" in the video thumbnails to add videos.

Ad by Traffic Junky