Black Magic
Video Details

Date: 2 years ago

Runtime: 8:59

Views: 513,965

Black Magic

Tags: fucking

Categories: Bisexual, Big Cock, Amateur

138 Comments
You need to Log in or Sign Up to post a comment.
You need to Log in or Sign Up to post a comment.

Top Comments



Top Comment #1 by: rouvenXXX
1 year ago

this video has all what it needs: sweaty muscles and a huge cock. excellent jerkoff material. thx

likes
Top Comment #2 by: prgq4000
1 year ago

WHERE CAN I GET FUCKED LIKE THAT

likes

All Comments



4 days ago

wow

likes
6 days ago

It certainly was magical! Perfect black ass! 

likes
1 week ago

Omg that black is guy so fucking sexy

likes
1 week ago

pure magic

likes
1 week ago

ol boy's lovin that whitey azz

likes
1 month ago

well done, sweaty beauties

likes
1 month ago

LOVE THAT BLACK MAGIC!!!!

likes
1 month ago

hot

likes
1 month ago

damn!  dude knows how to loosen up a white cum hole... eats that sweet ass like pussy before he lays pipe...luv to lick his dark muscled ass while he plows that puckerhole and plants his seed in that lucky bttms gut...

likes
1 month ago

Black is beautiful

likes
1 month ago

I want to be the man's fucking sex toy. Yeah. 

likes
1 month ago

What a lucky white boy!!   I want that big black meat in m\e!!!

likes
2 months ago

That's a real black magic!

likes
2 months ago

I wanna know why the bottom's cock isn't locked in a cage.  I mean, there he is, wanking away instead of giving 100% to his HOT top's pleasure.  If you're gonna be a cuntboi, then do it right and lock that shit up.

likes
2 months ago

total btm faggot to take raw black dick cum into my white passive cunt

likes
3 months ago

He can work his black magic on me.

likes
3 months ago

oooh I need some dick like this

likes
3 months ago

Hottest fuck on xtube

likes
3 months ago

WOW!!   loved it

likes
3 months ago

please work your black magic on me.  

likes
3 months ago

I so want to be that bottom.

likes
3 months ago

hot!

likes
3 months ago

I don't bottom too often but I'd like to have that powerhouse of a top.

likes
3 months ago

I call that fucking like a rabbit..!!! lol lol 

likes
4 months ago

wonderfull black man. i'd like to be fucked like that

likes
4 months ago

Black and white = Beautiful

likes
4 months ago

WOW

likes
4 months ago

your video selection is perfet, luv these machofuckers

likes
5 months ago

HOTTTTT!!!

likes
5 months ago

Bottom boy has trouble taking that hot black cock!

likes
5 months ago

That looks like it hurts..hurt me baby!

likes
5 months ago

This isn't magic: this is real! 

likes
Showing Comments 1 to 32 of 138
Previous     1   2   3   4   5     Next

Ad by Traffic Junky

By extradudes
Added: 2 years ago
Offline

You have not added any videos to your playlist. Click on the "+" in the video thumbnails to add videos.

Ad by Traffic Junky