B-day B-job
Rate:
(rated 47 times)
Video Details

Date: 10 months ago

Runtime: 4:53

Views: 68,867

B-day B-job

Fiance give me a present.

Tags: dick, job, big, gagging, blow, throat, deep

Categories: Amateur, Blowjob, My Cock

21 Comments
You need to Log in or Sign Up to post a comment.
You need to Log in or Sign Up to post a comment.

Top Comments



Top Comment #1 by: derykdefense
10 months ago

This video makes me feel bad for straight guys. Every gay guy I know could suck a dick 10x better than this.

likes
Top Comment #2 by: suxalottadick
10 months ago

Damn, that's big! I would give you a bday bjob everyday!

likes

All Comments



2 weeks ago

hot

likes
2 months ago

it's true and so sad, the horrible head straight hung men put with.

likes
2 months ago

He's gonna have to spend the rest of his life getting shitty head like that.. feel bad for him

likes
3 months ago

omg you have a long big penis!!

likes
5 months ago

This makes we weep for straight guys too. I know those guys only really wanna sink the pink, but their women should be able to properly suck their cocks, too - at least past the head! If I had the chance, my nose would be buried in your pubes (if you had some, I mean...) ;)

likes
5 months ago

I hope she realizes how fortunate she is to have you...and your mighty fine boner cock!   She'd better keep practicing to go all the way down to a complete deap throat or face the chance of loosing you and that magnificient cock.  You would not believe the number of hot, handsome, hung straight men who discover "a whole new world" of sexual pleasures while on isolated, lonely duty in the military with a bunch of horny men.  P.S.  I do like your words of encouragement to her in that straight voice of yours..

likes
8 months ago

hot

likes
10 months ago

:O

likes
10 months ago

i would deepthroat that long white cock and swallowed your nut

likes
10 months ago

hot big cock- love it

likes
10 months ago

Hot, love seeing a chick gag

likes
10 months ago

Sexy vid keep em cuming!

likes
10 months ago

This video makes me feel bad for straight guys. Every gay guy I know could suck a dick 10x better than this.

likes
10 months ago

Damn, that's big! I would give you a bday bjob everyday!

likes
10 months ago

WOW. You two are going to have a long and happy marriage if she keeps doing that. And speaking of "long and happy," your cock is fucking incredible. Lucky girl, lucky guy.

likes
10 months ago

I love it !

likes
10 months ago

Damn, what a cock!

likes
10 months ago

damn hottt

likes
10 months ago

wow!  very hot.

likes
10 months ago

That's a big cock you have there ever been Deep throated ?

likes
10 months ago

Your both very very lucky.....she stunning and your cock is to die for...ever what to add a little something feel free to give me a shout...

Hugs Lisamarie

likes

By Cophor
Added: 10 months ago
Offline

You have not added any videos to your playlist. Click on the "+" in the video thumbnails to add videos.