THUG ASS VID

Embed Video

Rate:
(rated 78 times)
Video Details

Date: 4 years ago

Runtime: 4:51

Views: 26,498

THUG ASS VID

thug ass yo

Tags: ass, muscle, dance, thug

Categories: Muscle Guys, Ebony, Butts

29 Comments
You need to or to post a comment.
You need to or to post a comment.

Top Comment



Top Comment #1 by: detblkmuscle
3 years ago

dayum! i would fuck u till u don't know yo name!

likes

All Comments



5 months ago

DAMN THAT ASS

likes
9 months ago

I LOVE IT!!!

likes
9 months ago

Owweeee dammit!!!!

likes
1 year ago

DAMN dude, you're fine as fuck.  Would love to eat that ass out.  Then when another dude is fuckin the hell outta you I woudl suck that big ass dick dry.  FUCK!

likes
1 year ago

That is one pretty hairy fuck hole rite there!!!!!!

likes
1 year ago

Mmmmmm, SO SEXY, HOT BODY & BEAUTIFUL ASS

likes
1 year ago

Nice muscle ass.

likes
1 year ago

FUCKIN FEED ME

likes
1 year ago

nice hole!

likes
2 years ago

http://www.xtube.com want your whole(hole) body, bruh!!!

likes
2 years ago

dayum

likes
2 years ago

I'd do some unnatural, taboo, unholy type shit to that ass baby.

likes
3 years ago

dayum! i would fuck u till u don't know yo name!

likes
3 years ago

I could eat all that and all that comes from that!!

likes
3 years ago

Damn ****** where you at? Want to come get up in that for real. With my tongue, and my dick.

likes
3 years ago

Hell Yeah!!!!

likes
4 years ago

Thanks for the nut my dude. The talking set dat shit off.

likes
4 years ago

YO LET ME HIT DAT SHYT..

likes
4 years ago

I've got what you need and you've what I want. Nice ass man. Nice hairy ass.

likes
4 years ago

nice ass dude

likes
4 years ago

Damn get at your west philly boi i love to eat that!

likes
4 years ago

http://www.xtube.com thugs wit nice asses

likes
4 years ago

i just bust a phat ass nut looking at this video. it was well needed too. i wish this ******was right in front of me. i would of took his thug ass down real fast.

likes
4 years ago

i wanna suck yo bootyhole......

likes
4 years ago

hell yeah, i'll fuck dat thug ass

likes
4 years ago

damn fine fine fine hot ass playa

likes
4 years ago

hella sexy

likes
4 years ago

http://www.xtube.com loving it homie. would luv to crack that open. show u some proper attention

likes
4 years ago

http://www.xtube.com

likes

By THUGbyNATURE69
Added: 4 years ago
You cannot send yourself a gift.
Offline

You have not added any videos to your playlist. Click on the "+" in the video thumbnails to add videos.