MR SAUKEI FUCKING HAITI BOY

Embed Video

  • Large Video (640x480)
  • Small Video (480x360)
Rate:
(rated 534 times)
Embed
  • Video Details

    Date: 6 years ago

    Runtime: 28:48

    Views: 1,232,589

    MR SAUKEI FUCKING HAITI BOY

    "HAITI BOI"DRE IS GETTING FUCKED BY SEXY ATL TWINK MR. SAUKEI

    Tags: black, anal, huge, oral, nubian, haitian

    Categories: Anal, Ebony, Big Cock

    94 Comments
    You need to or to post a comment.
    You need to or to post a comment.

    Top Comments



    Top Comment #1 by: Tywil
    4 years ago

    this is def one of my favs!!! fo sho!

    likes
    Top Comment #2 by: BLKINME
    4 years ago

    NICE.......

    likes

    All Comments



    2 months ago

    Hell yeah baby!

    likes
    2 years ago

    Saukei owned that dude

    likes
    2 years ago

    damn they are both sexy

    likes
    2 years ago

    This that Lava.

    likes
    2 years ago

    this is one of my favouret favouret when u think of who was going to get fuck wow the table was turned love it

    likes
    3 years ago

    Who is the Hatian boy and is he in any other videos?

    likes
    3 years ago

    hothot

    likes
    3 years ago

    Mr saukei is so fun to hang out with :) he's hot and crazy :)

    likes
    3 years ago

    real good fuck! u hot!!

    likes
    3 years ago

    YEAHHHHHHHHHHHHHHHHHHH gobble them BIG HANGIN BLACK NUTTZ!!!! Swallow that BLACK BAG!!!

    likes
    4 years ago

    love this guy videos they are so hot you keep weting yourself

    likes
    4 years ago

    this is def one of my favs!!! fo sho!

    likes
    4 years ago

    who ever dude is sucking saukei's nuts is amazing!

    likes
    4 years ago

    Dat's HOT!

    likes
    4 years ago

    Its always a joy to see men really enjoying being fucked. Loved the moans the bottom gave.

    likes
    4 years ago

    NICE.......

    likes
    4 years ago

    I want my shankei up in me and i would cummmmmmmmmmmmmmm ; )

    likes
    4 years ago

    YEEESSSSSSSS SAUKEI DO DAT *****FAM***

    likes
    4 years ago

    Omg, how sexy, DAmn hot combo, dark n lovely with swiss much caramel, Hot hot hot

    likes
    5 years ago

    i find watching blow jobs for long can get boring :(

    likes
    5 years ago

    Could watch those incredible guys fuck all day. Two Ebony beauties showing us all how to own ass - and how to really "give it up."

    likes
    5 years ago

    nice ass video

    likes
    5 years ago

    That's Hot.

    likes
    5 years ago

    the bottom look like anthony hamilton

    likes
    5 years ago

    sexy

    likes
    5 years ago

    Dayum i wanna move to NY man yall got da hot bruthas out there!!!!!!!!

    likes
    5 years ago

    so hotttttttt

    likes
    5 years ago

    nnnnnnnnnnnnnniiiiiiiiiiiiiicccccccccccccccccceee​eeeeeeeeeee

    likes
    5 years ago

    clearly we can see he's not a top cause he can't fuck he dont have no stroke in his back and the haitian guy ain't even cute that little girl wouldn't have been on my back

    likes
    5 years ago

    DAMN DUDE LOOKING BORED AS *****UP IN THAT ASS! HOW YOU GONNA COME LIKE THAT WITH ALL THAT TALL BROWN ROUND SEXY ON YOUR DICK!? I WOULD FUCK THE *****OUT OF HAITIAN BOY AND TURN HIM INTO A MAN AND A BITCH AT THE SAME TIME!

    likes
    5 years ago

    Saukei has large dick so reason for him playing top

    likes
    5 years ago

    he is pushed as top because of his large dick

    likes
    Showing Comments 1 to 32 of 94
    Previous     1   2   3     Next

    By diansuy4u
    Video Added: 6 years ago
    Gender: Male
    Offline

    You have not added any videos to your playlist. Click on the "+" in the video thumbnails to add videos.