THE PHATTEST ASS pt. 1
Rate:
(rated 64 times)
Video Details

Date: 2 years ago

Runtime: 4:11

Views: 46,797

THE PHATTEST ASS pt. 1

So I decided to upload another vid of this nigga ass....yall niggas on here prolly wonderin why I never record me n him fuckn. the nigga got too much ass to record n fuck at the same damn time..lol but if yall big dik masc tops tryna make a vid with this nigga...hmu on the inbox ya herd? serious replies only plz

Tags: ass, phat, booty, is, that, damn

Categories: Ebony, Butts, Anal

68 Comments
You need to Log in or Sign Up to post a comment.
You need to Log in or Sign Up to post a comment.

Top Comments



Top Comment #1 by: jurzeykat
2 years ago

damn!!!

likes
Top Comment #2 by: bigstickwill
1 year ago

yo, i wud destroy dis nigga

likes

All Comments



1 month ago

That is some hot black ass.  Lucky top.

likes
2 months ago

It frustrates me i cant have that ass on my face now

likes
2 months ago

that ass is lovely

likes
2 months ago

thanks for showing of that phattie

likes
2 months ago

damn that ass phat as fuck

likes
2 months ago

THE ASS OF LIFE RIGHT THERE!

likes
4 months ago

jesus

likes
4 months ago

that's incredible

likes
5 months ago

DAMMMMMMMMMMMMMMMM!!!

NOW THIS IS A MOTHAFUCKING ASS!!

TO FUCK ALL DAY & NIGHT!! :)

likes
5 months ago

sweet

likes
6 months ago

I wanna eat his ass so deep it don't  make no damned sense!!!

likes
6 months ago

THIS. is ass. The type of ass I love.

likes
7 months ago

i wanna fuck ths nigga

likes
7 months ago

MMMMMMMMMMMMMMMMMM

likes
8 months ago

This ass is amazing!

likes
8 months ago

wow...now that looks like fun!

likes
8 months ago

i want to fight you ass 2 ass!

likes
9 months ago

If y'all ever visit ATL let me know.

likes
9 months ago


PHAT ass booty Damn!!!

likes
10 months ago

That booty is PHAT!

likes
11 months ago

goootdamn...

likes
1 year ago

that is a pretty ass right there nice and juicy 

likes
1 year ago

Wow that may be the most beautiful phat ass on the site!  He looks so amazing!!

likes
1 year ago

I could have a LOT of fun with this black ass!!

likes
1 year ago

bottom with ass like that is hard to find...........

likes
1 year ago

JUST BUSTED A GOOD NUTT

likes
1 year ago

didnt do justice to such a beauty

likes
1 year ago

BEST BOOTY ON NET

likes
1 year ago

yo, i wud destroy dis nigga

likes
1 year ago

i want to eat it

likes
1 year ago

wow

likes
1 year ago

THAT ASS IS FUCKIN SERIOUS.  THE WAY IT JIGGLES.  IT'S BIG AS FUCK.  PERFECTION!  AND HIS WAIST IS SMALL. IF I SAW HIS ASS ON THE STREET IT'D BE A WRAP.

likes
Showing Comments 1 to 32 of 68
Previous     1   2   3     Next

By marlemehez
Added: 2 years ago
Offline

You have not added any videos to your playlist. Click on the "+" in the video thumbnails to add videos.