Hot Cowboy 1 (with sound!!!!)

Embed Video

  • Large Video (640x480)
  • Small Video (480x360)
Rate:
(rated 541 times)
Video Details

Date: 6 years ago

Runtime: 2:36

Views: 437,152

Hot Cowboy 1 (with sound!!!!)

Finally, got this one to work with sound. More added too. Enjoy it, boys.

Tags: cum, dick, jerk, gay, big, muscle, hung, guy

Categories: Anal, Big Cock, Muscle Guys

130 Comments
You need to or to post a comment.
You need to or to post a comment.

Top Comments



Top Comment #1 by: bonebody
3 years ago

fckn AWESOME. best part: the grinning & pumping at 1:00. nothing fckn hotter than a dude who fucks with a smile. FUCK YEAH buddy

likes
Top Comment #2 by: bore_and_stroke
10 months ago

Come on cowboy!

likes

All Comments



3 months ago

Fuckin' hot vid!!  Ride me, cowboy!!

likes
7 months ago

i want some

likes
8 months ago

What a hot body, cock, face, and especially smile!

likes
10 months ago

Come on cowboy!

likes
10 months ago

Cowboy Daddy: so self-possessed, knows what a good time he's capable of giving and getting by using his admirable tool.   Love the grin and love to watch you watching yourself.  Must be like having another coiuple (your *****) in the room fucking along side of you.  Hope your buddy found the ride enjoyable...seemed to by the moaning.  Only way to make it better: talk to your bitch as you brand him with your poker!

likes
10 months ago

Fuck me cowboy!!

likes
1 year ago

hot cowboy!!!

likes
1 year ago

what hot guy!!!!  nice cock!!!

likes
1 year ago

hmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

likes
1 year ago

Hot! Real Men!!!

likes
1 year ago

Damn what I wouldn't give to be the bottom in this video!

likes
1 year ago

1:48... GRR My god man. I'd love to bottom for you

likes
1 year ago

now THAT'S how you fuck a man...

likes
1 year ago

i love the earnie and burt on the head board HAHAHA

likes
1 year ago

Mmmm fucking hot!

likes
1 year ago

fucking hot cowboy fucker!!!

likes
1 year ago

wow wish u could raw fuck me

likes
2 years ago

that cowboy is fucking beautiful

likes
2 years ago

Super man

likes
2 years ago

fucking hot cowboy. damn

likes
2 years ago

ever in houston? would love to bttm for you bro

likes
2 years ago

So fucking HOT !!!!

likes
2 years ago

Cum fuck me you hot fucker.

likes
2 years ago

Fuck me pleaseeee

likes
2 years ago

I'll be your next bitch, ass rider ! WOOF!

likes
2 years ago

fuck!!!!!!!!    i sure do wish that was me you were fucking!

likes
2 years ago

i wanna breed the dude in the hat

likes
2 years ago

Thats one fucking HOT cowboy, with a very sexy bearded smiley face!!  DAMN!!  :o))

likes
2 years ago

anytime you want to ride

likes
2 years ago

awesome fucker...great anal play with your tongue and cock..would love to fuck him with you in a double fuck

likes
2 years ago

would love to suck your cock and eat his ass!!!!

likes
2 years ago

would u ride me like tht? ;)

likes
Showing Comments 1 to 32 of 130
Previous     1   2   3   4   5     Next

By SexyBear41
Video Added: 6 years ago
Gender: Male
Offline

You have not added any videos to your playlist. Click on the "+" in the video thumbnails to add videos.