BBW cumming (full body shot)

Embed Video

Rate:
(rated 98 times)
Video Details

Date: 5 years ago

Runtime: 8:28

Views: 189,018

BBW cumming (full body shot)

http://www.xtube.com leaned back on the couch and took care of myself with my white vibrator... http://www.xtube.com I'm not perfect at it yet.

Tags: cum, pink, pussy, big, boobs, dirty, bbw, vibrator, moaning, talk, bush, silk, pale, harlot

Categories: Toys, Big Boobs, BBW

36 Comments
You need to or to post a comment.
You need to or to post a comment.

Top Comment



Top Comment #1 by: njhotpapi
2 years ago

Everytime i see this. WOW Make me cummmmmmmmmm so hard.

likes

All Comments



1 month ago

You, make me cum so good Alpha!

likes
5 months ago

That was hot! lOve your big sexy belly!

likes
11 months ago

hot video!

likes
2 years ago

<<< I want to put this in there ^^^
Damn!

likes
2 years ago

Everytime i see this. WOW Make me cummmmmmmmmm so hard.

likes
3 years ago

god your such a sexy woman!

likes
4 years ago

I keep on cumming to this video... this woman could teach classes to other women on sexiness...

likes
4 years ago

you sound and look and moove fantasticly erotic. I love everything I see from you. Keep it up, babe!!! Kisses.

likes
4 years ago

Had me hard in about 2 mins, Stroked through the whole vid. MMMMMMMMMMMMMMM

likes
5 years ago

so sexy as usual !

likes
5 years ago

my dick is sooo hardfor you right now

likes
5 years ago

beutyful i love it

likes
5 years ago

http://www.xtube.com was all I could do to not cum half way through the vid!

likes
5 years ago

Fantastic! I'd love to frot-fuck your folds of fat while stimulating your pussy and ass with dildos and butt-plugs! You are a Reubenesque goddess!

likes
5 years ago

beautiful

likes
5 years ago

MMMMmmm i want u

likes
5 years ago

HAWT! I LUV how you describe what you are doing to yourself. The audio quality is fantastic. Awesome job Ms. AlphaHarlot! :P

likes
5 years ago

beautiful :)

likes
5 years ago

So nice to watch Alpha. Love to see you masturbate and listen to you.

likes
5 years ago

http://www.xtube.com love to make love to you.

likes
5 years ago

http://www.xtube.com of course the way u talk to the cam!

likes
5 years ago

http://www.xtube.com

likes
5 years ago

I can cum to you just by hearing you moahn hmm.

likes
5 years ago

Hot damn girl I have jerked off to you so much and you just keep getting better. You have the most lovely pussy I have ever seen. I wish I could fuck you and then eat you out.

likes
5 years ago

that is so fuckin hot

likes
5 years ago

mmmmmmm, i love watching your sexy body
always anticipating the next video to see how many times you can make me cum

likes
5 years ago

excelent excellent excellent! pure and simple no shit just porn! made me cum twice!

likes
5 years ago

MY GOD!!! You're so crazy beautiful!!! You are my dream woman!!!
Sincerely,
Joe
http://www.xtube.com

likes
5 years ago

That fucking mouth of yours gets me rock hard, every time! I loved seeing you full frontal! LOVED IT!

likes
5 years ago

Dammmmm baby I wanna make you scream!!!!

likes
5 years ago

i love you

likes
5 years ago

Mmmmm... words just ain't enough!!

likes
Showing Comments 1 to 32 of 36
Previous     1   2     Next

By AlphaHarlot
Added: 5 years ago
You cannot send yourself a gift.
Offline

You have not added any videos to your playlist. Click on the "+" in the video thumbnails to add videos.