Twink enema

Embed Video

  • Large Video (640x480)
  • Small Video (480x360)
Rate:
(rated 55 times)
Embed
  • Video Details

    Date: 3 years ago

    Runtime: 2:20

    Views: 36,930

    Twink enema

    Decided to pump this big girly butt full of water :3 Hope you like ~

    Tags: ass, big, twink, girly, enema

    Categories: Anal, Twinks, Butts

    29 Comments
    You need to or to post a comment.
    You need to or to post a comment.

    Top Comments



    Top Comment #1 by: sleepykitty222
    3 years ago

    instead of stopping it, you should have let me put my mouth on it and drink it all

    likes
    Top Comment #2 by: omegaphoto
    3 years ago

    oooh that's fucking hot...i can tell you really filled your ass up good. would love to see you squirt it all back out next time. and i love that sexy round bubble butt. would love to eat that sexy round ass out for hours! definitely wanna see more vids from you!

    likes

    All Comments



    1 year ago

    mmmm. like  dirty enema)

    likes
    1 year ago

    Hot!!! You should check out http://www.xtube.com they have some awesome enema nozzles and colon tubes.

    likes
    1 year ago

    very nice, wish i were there to make you hold it in while jerk your cock.. nothing feels better than pressure in your ass and against your prostate while being milked.  Would love holding you in my arms while you whined and squirmed begging me to let you release it!

    likes
    1 year ago

    Uhhhh, does it not hurt, while pulling in? And there are special Heads for the Brush

    likes
    2 years ago

    Love the feeling of warm water filling my belly, but it is better from a bag so you can watch the bag empty and your belly swell! 

    likes
    2 years ago

    gotta say i LOVE that butt <3
    would rim that any time ;)

    likes
    2 years ago

    so kinky, love it!!

    likes
    2 years ago

    Would love to have see your tummy all puffed out!  Wish I coulda been there to take one with you.

    likes
    2 years ago

    wanna marry me?

    likes
    3 years ago

    I've honestly never found enemas to be sexy...until now.  That was fantastic, and your ass is quite beautiful. 

    likes
    3 years ago

    Your ass and thighs are awesome. And would look really good in panties and stockings. :-D

    likes
    3 years ago

    You've got a very nice body, with an amazing looking ass. Would love to see you "mugging" more for the camera!

    likes
    3 years ago

    awesome vid
    would love to see even more

    likes
    3 years ago

    amazing!

    likes
    3 years ago

    hot vid, love to see you fill yourself up and squirt it out a few times too :p

    likes
    3 years ago

    That is one hot vid. More like it would be great!

    likes
    3 years ago

    can I lick it now? :D

    likes
    3 years ago

    mmm yeah, clean it out so I can fuck it!

    likes
    3 years ago

    Very hot! You should have given yourself a golden shower

    likes
    3 years ago

    empty in my mouth.

    likes
    3 years ago

    oooh that's fucking hot...i can tell you really filled your ass up good. would love to see you squirt it all back out next time. and i love that sexy round bubble butt. would love to eat that sexy round ass out for hours! definitely wanna see more vids from you!

    likes
    3 years ago

    Mmm that was nice! I'd gladly give you one anytime ;)

    likes
    3 years ago

    Dude thats was really hot :)

    likes
    3 years ago

    Yummy butt on a hot man. You put a lot of water up there. Would love to see it gush out next time. :-)

    likes
    3 years ago

    damn! would've loved to have seen all the water rushing out of that nice hole!

    likes
    3 years ago

    good boy, get that pussy ready, cuz daddy's gonna breed it tonight

    likes
    3 years ago

    really hot.

    likes
    3 years ago

    oh yeah, do it baby, I love it...

    likes
    3 years ago

    instead of stopping it, you should have let me put my mouth on it and drink it all

    likes

    By FenixBatBoi
    Video Added: 3 years ago
    Gender: Male
    Age: 24
    Offline

    You have not added any videos to your playlist. Click on the "+" in the video thumbnails to add videos.