Say AHHHH!
Rate:
(rated 131 times)
Video Details

Date: 1 year ago

Runtime: 3:27

Views: 20,386

Say AHHHH!

I got a butt plug from Fort Troff that's cored in the middle--I ended up shoving the entire thing (base included) in me. And REALLY liked playing with it. Vid's kinda gross for some, I'm sure!

Tags: anal, buttplug, hole, stretch, gape, thedudewhosadude

Categories: General Gay, Butts, Anal

64 Comments
You need to Log in or Sign Up to post a comment.
You need to Log in or Sign Up to post a comment.

Top Comments



Top Comment #1 by: iceeinchrg
1 year ago

nice sloppy boypussy

likes
Top Comment #2 by: melbeuros
1 year ago

love that ass man. very hot video

likes

All Comments



3 weeks ago

Fuckin hot!

likes
1 month ago

LOVE looking inside your hot boyhole!

likes
1 month ago

love your beat up fuck hole!!!!

likes
1 month ago

i wanna eat your hole...sooo deep!

likes
2 months ago

FUCK! What an amazing close-up of your beautiful hairy, puckered & gaping hole!!! If only my screen had the capabilities of smell and taste!!!

likes
2 months ago

Fuck I love those puffy asslips and being able to see right up your tail pipe!

likes
4 months ago

LOve hte lips on that thing

likes
4 months ago

Fucking love that meaty butthole, i wanna work that meat right out of your colon

likes
5 months ago

Code Word Tex

likes
6 months ago

I walk in my horse dick husband is jacking like crazy to this video of you, I say let me look, an then I get it, he's one hundred percent top, and your open pussy shot is driving him wild, mine does too, but he loves to look and invade other male-pussy when I say it's ok.  Good thing is, he stopped watching you, and fucked the shit out of me.  Thanks for that. I think you'll be in our favorites for sometime to come.  Be well...

likes
6 months ago

this is sooo fucking hot - lve your open cunt!!!

likes
7 months ago

great hole,very sexy fucker!!

likes
7 months ago

Very hot pigg

likes
7 months ago

yessssssss!

likes
8 months ago

so fucking hot!  when do we get to see you get fisted??

likes
8 months ago

I love that hot fuck-hole of yours sexy.

likes
8 months ago

nothin' gross about that ass babe. love it.

likes
8 months ago

Amazing beautiful 

likes
8 months ago

sweet cunt

likes
8 months ago

damn, i want my dick up there.

likes
9 months ago

great lips on both ur ass n face i want both my lips n cock

likes
9 months ago

your wrecking it!! stop!

likes
9 months ago

Stretch that hole out good. I wanna put my big ol' bear paw in there watch you squirm and make sounds you've never heard come outta you.

likes
9 months ago

hot as ever

likes
10 months ago

you have a really nice hole I'd love to play with. You should show it off more often!

likes
10 months ago

i am hungry

likes
11 months ago

What an amazing asshole you have man!!

likes
1 year ago

hot cunt

likes
1 year ago

That is the opposite of gross. That hole is so beautiful, I want to eat and fuck it all day!!!

likes
1 year ago

That's what I want to see. Your ass, aiming right at my face.  1. Open wide.  2. Insert tongue.

likes
1 year ago

I could play with you for hours

likes
1 year ago

I'd love to play with this hole. Fucking hot!

likes
Showing Comments 1 to 32 of 64
Previous     1   2     Next

Ad by Traffic Junky

By thedudewhosadude
Added: 1 year ago
Online

You have not added any videos to your playlist. Click on the "+" in the video thumbnails to add videos.

Ad by Traffic Junky