Big daddy cummin

Embed Video

  • Large Video (640x480)
  • Small Video (480x360)
Rate:
(rated 88 times)
Embed
  • Video Details

    Date: 7 years ago

    Runtime: 2:19

    Views: 177,242

    Big daddy cummin

    Big daddy cummin nice and hard

    Tags: black, cum, ebony, hung

    Categories: Ebony, Daddies

    51 Comments
    You need to or to post a comment.
    You need to or to post a comment.

    Top Comments



    Top Comment #1 by: ganymeade1
    6 years ago

    Hot cock and love those big balls, but DAMN that scared me at the end!!! I think a monster got him!

    likes
    Top Comment #2 by: chocolateboy_2009
    5 years ago

    What the hell... All that growling! LOL.....Nice vid papi....

    likes

    All Comments



    9 months ago

    I WANNA LICK THOSE BALLS AND CLEAN U UP.

    likes
    2 years ago

    Oh how I wish I was there to help you get this nut daddy... Bet it taste good

    likes
    2 years ago

    feeed me

    likes
    2 years ago

    fUKKIN MUNSTAH

    likes
    2 years ago

    big ole azz nuts

    likes
    2 years ago

    i wanna ride u

    likes
    2 years ago

    ILOVE TO HEAR AMAN MOAN

    likes
    2 years ago

    very hot vid  i luv it

    likes
    3 years ago

    Damn!  I know he meant that *****!

    likes
    3 years ago

    i'm a total nympho for BBC omg i wanna skullfuck ya sooooo bad....Cum all over me and fill my asspussy and mouth with your creamy black nutt....send me your cell xoxo Kelly

    likes
    3 years ago

    mmmm,, wonderful baby

    likes
    3 years ago

    yum and yes screem

    likes
    3 years ago

    Love to taste that

    likes
    3 years ago

    So damn HOT !!

    likes
    3 years ago

    I'd love a man with balls like that to fuck me... nothing beats the feeling of balls hitting you as you're getting fucked deep.

    likes
    3 years ago

    I could live off of that beautiful black cock and would gladly drink as much nutt as you could possibly give me

    likes
    3 years ago

    This is like watching Samuel L. Jackson get off "***** muthafucka, I've had it with this muthafuckin snak.... daaaaaaamn oh *****imma cummin oh shiiiitt muthafucka!"

    likes
    3 years ago

    id LOVE to hear that while he unloads in my ass!!!!

    likes
    3 years ago

    My mouth and asspussy ache for your hung hard black dick and seed....

    likes
    3 years ago

    Id suck him off daily if he was close bi

    likes
    3 years ago

    damn daddy, do you blow up liike that in tha bootie!!!

    likes
    3 years ago

    Fukkin great balls !

    likes
    3 years ago

    I wanted to call 911 for your breathing. I thought you were about to croak while stroking.

    likes
    3 years ago

    would luv to suck that

    likes
    4 years ago

    nice balls dude

    likes
    4 years ago

    That was a good nut. I can tell.

    likes
    4 years ago

    hey are you from philly ? LOOKS LIKE A WEST PHILLY HOUSE

    likes
    4 years ago

    If he pulled that out in front of me,he would definately become MY DADDY!!!!!!!Iwould even get him a bunch of Viagra so that I could keep slurping down all that jism over and over again.

    likes
    5 years ago

    Now thats a sweet daddy cock I want to suck the cum out of

    likes
    5 years ago

    ooooh daddy wish i was under u to catch all that cum!

    likes
    5 years ago

    nice balls and arms and knob

    likes
    5 years ago

    What the hell... All that growling! LOL.....Nice vid papi....

    likes
    Showing Comments 1 to 32 of 51
    Previous     1   2     Next

    By JaiUK
    Video Added: 7 years ago
    Gender: Male
    Sex Preference: Gay
    Offline

    You have not added any videos to your playlist. Click on the "+" in the video thumbnails to add videos.