Male
Female
Male
Female
 
remember me
Most Viewed
Best Rated
Featured
Most Discussed
Top Length
Top Favorites
Random
SQUIRTING PUSSY
Rate:
(rated 83 times)
Video Details

Date: 4 years ago

Runtime: 0:40

Views: 174,720

SQUIRTING PUSSY

Squirter, Squirting, Squirt, Gushing, Gusher

Tags: cum, squirt, dildo, masturbation, squirting, cumming, female, ejaculation, clit, cunnilingus, squirter, gush, clitoris

Categories: Amateur, Ebony, Squirt

28 Comments
You need to Log in or Sign Up to post a comment.
You need to Log in or Sign Up to post a comment.

Top Comment



Top Comment #1 by: yungblud85
2 years ago

any woman can piss and act like it's a squirt

likes

All Comments



1 year ago

WOW......WISH I WAS STANDING THERE GETTING SPRAYED..

likes
2 years ago

Bravooo

likes
2 years ago

That was HOTT! I likes lol

likes
2 years ago

She's got a small dick.

likes
2 years ago

Love to go down on that sweet pussy

likes
2 years ago

any woman can piss and act like it's a squirt

likes
3 years ago

that was sexy lol

likes
3 years ago

I Need To Find This Woman

likes
4 years ago

YOUR THE BEST WOW!!!

likes
4 years ago

WOW DAT WAS THE BEST...........................

likes
4 years ago

Love the vid but where is the sound?

likes
4 years ago

dawd damn that was soo fuckin lovely... I wish I was there to catch every bit of it dammnnnn

likes
4 years ago

shit baby u need 2 hook up me baby

likes
4 years ago

best squirting video on x tube!!!

likes
4 years ago

that shit is hott ill eat that all night

likes
4 years ago

Hott Damn, I'd luv for her to quench my thirst.

likes
4 years ago

now that was hot!!! you went in... literally.

btw... loving the shoes!

likes
4 years ago

i want to take a shower from you, please ;)

likes
4 years ago

this is a hot video but i wish it had sound 2 make it a lil better then it is

likes
4 years ago

Just a lovely first video!!! WOOOW!!!!

likes
4 years ago

yes do it the fucking pussy i loved every minute of it

likes
4 years ago

I loved seeing that pussy squirt..

likes
4 years ago

I loved seeing that pussy squirt..Lets see some more.

likes
4 years ago

silent, but deadly

likes
4 years ago

Hell yeah! great squirt. keep em cumming.

likes
4 years ago

Great shot!! would love to see more.

likes
4 years ago

Dayummm..that's sexy as fuck!

likes
4 years ago

I want to be there tasting your pussy

likes

Ad by Traffic Junky

By SquirtinPuhc
Added: 4 years ago
Offline

You have not added any videos to your playlist. Click on the "+" in the video thumbnails to add videos.

Ad by Traffic Junky