cum in my beard

Embed Video

  • Large Video (640x480)
  • Small Video (480x360)
Rate:
(rated 185 times)
Video Details

Date: 2 years ago

Runtime: 3:31

Views: 29,098

cum in my beard

cum on pubes&beard

Tags: chub, cock, jerk, bear, balls, hairy, beard, hung, beefy, biker, baer, lowhanger, pub, hanger

Categories: Bisexual, Bear, Amateur

81 Comments
You need to or to post a comment.
You need to or to post a comment.

Top Comments



Top Comment #1 by: PandaBear33
2 years ago

So much about you turns me on - your beard of course, <3....your foreskin is so sexy, and your cock overall is hot.  When your large balls bounce, is my favorite part! Very hot!

likes
Top Comment #2 by: HOTLATBOT
3 months ago

Love your bushy Beard & big balls, stud.

likes

All Comments



1 week ago

faved sooo hot

likes
3 weeks ago

so sexy

likes
1 month ago

Nice ball sack, good full beard.  Sexy.

likes
2 months ago

woof!
awesome body, perfect cock and balls and that beard! especially with that hot load! yum!

likes
3 months ago

Love your bushy Beard & big balls, stud.

likes
3 months ago

what a hot cock!

likes
4 months ago

WOW HOT!

likes
4 months ago

you are so fuckin hot, man

likes
8 months ago

huge flacid gtoo

likes
11 months ago

YOUR SO FUCKING HOT MAN! GREAT COCK, BUSH, TITS I WANT YOU

likes
1 year ago

richtig geiler schwanz und bart!

likes
1 year ago

Balls, cock, hands, beard, bush awesome!!!

likes
1 year ago

your body is amazing everything perfect ;)

likes
1 year ago

I wanna swallow your balls right down my throat

likes
1 year ago

very hot bear with a huge cock and lovely balls

likes
1 year ago

Right now I'm jerking off watching your video!

Delicious!

likes
1 year ago

I wanna sit on that.

likes
1 year ago

Hot! ..

likes
1 year ago

WOW Great Dick - Foreskin - Balls

likes
1 year ago

a body part to suck on for every day of the week ;-)

likes
1 year ago

i want you, sexy man!

likes
1 year ago

OMG!!!!!!!!!!!!!!!  I don't think it can get any better than that *drools*

likes
2 years ago

damn... this is soooo hot

likes
2 years ago

uncut hairy beard and low ahngers!  WooF!!

likes
2 years ago

Very hot video :) great really great cock and balls WOOOAH !  :)  :)

likes
2 years ago

Que sabrosos huevitos tienes Papi.

likes
2 years ago

with such low hangers and such a beautiful foreskin one only wishes to lick you all over.  your bush must smell like heaven!

likes
2 years ago

fucking sexy hot

likes
2 years ago

That's some eautiful meat dangling between your thighs.

likes
2 years ago

awesome low-hangers, fantastic hooded ****** beautiful bush, delicious nips, gorgeous beard and a special word of thanks for including that lovely right pit...i could hardly keep my eyes off of it!!!!!

likes
2 years ago

Damn are you now very close to the top of my fav list

likes
2 years ago

Door's open here in Boston anytime!

likes
Showing Comments 1 to 32 of 81
Previous     1   2   3     Next

By oroblraM44
Video Added: 2 years ago
Gender: Male
Online

You have not added any videos to your playlist. Click on the "+" in the video thumbnails to add videos.