Oh hell ya

Embed Video

  • Large Video (640x480)
  • Small Video (480x360)
Rate:
(rated 587 times)
Video Details

Date: 5 years ago

Runtime: 3:05

Views: 262,415

Oh hell ya

Smoke'n, stroke'n, and hell ya - cum'n all over the place

Tags: cum, huge, jizz, shoot, boner, stroke

Categories: Jerk-off, My Cock, Big Cock

153 Comments
You need to or to post a comment.
You need to or to post a comment.

Top Comments



Top Comment #1 by: TxHedonist
2 years ago

Dude I fucking love that you're so verbal...HUGE fucking turn on to go with that HUGE cock!

likes
Top Comment #2 by: hendrix087
1 year ago

I love how his cock just goes crazy, when he begins to cum!!

likes

All Comments



2 months ago

I'd swallow all that cum

likes
2 months ago

Deine Sperm macht mich sehr geil. Ich will dein Schwanz ablecken.

likes
3 months ago

Damn Brother!! Love how you edge yourself along! ;)

likes
4 months ago

Oh man  thatt is so hot

likes
5 months ago

fantastic

likes
6 months ago

Nice, but can you do it without the cock ring?
 

likes
7 months ago

hot show smoker bring more keep smoking

likes
9 months ago

very hot...5-stars!!!

likes
9 months ago

Wow!  Hearing your sex throes as you sling those cum ropes pushes me right over the edge...(gotta go clean up now).    

likes
11 months ago

very hot

likes
1 year ago

I love how his cock just goes crazy, when he begins to cum!!

likes
1 year ago

charge de jus impréssionnant super bite

likes
1 year ago

OMG this video made me cum so hard. I love the way you edge and tease your beautiful cock until the jizz literally forces its way out. 

likes
1 year ago

now if only I could get thre or more of those loads from your cock a day in my mouth!!

likes
1 year ago

WANT   TO  EAT  THAT  LOAD  SO FUCKIN BAD

likes
1 year ago

Vegas here, I sure would love to swallow all that hot cum!! lets hook up!

likes
1 year ago

Damn, that's a HUGE load!!

likes
1 year ago

AMAZNG COCK, FUCK ME ANYTIM DEEP. RAW...ID LOVE THAT LOAD IN ME

likes
1 year ago

OH FUCK YEAH BABY!!! I want to stroke and suck off your big raging rock hard dick so fucking bad!!! PLEASE buddy list with me!

likes
1 year ago

That was hot. The only thing hotter would be have that cock up inside my asshole as I feel your orgasm deep and hard.

likes
1 year ago

Oh....man.....I can FEEL your orgasm when I see all your thick white sperm come spurting out like that.  Love watching you bate the way you do!

likes
2 years ago

gorgeous

likes
2 years ago

OMG what a cock. Looks like maybe the wrong title...instead of "Oh hell ya" it should of been "Of fuck ya!!!!"  Wow that was hot. Wish I had been there to catch that load of cum.

likes
2 years ago

i wanna taste of that  yum!

likes
2 years ago

so hot. .aim it my way any day

likes
2 years ago

Damn! that was hot! i sure would love to see you slide that big hard cock deep inside my girls pussy & watch you fill her full of cum :)

likes
2 years ago

Great load i want to swallow them all....

likes
2 years ago

play on words: you're a Bater Master! Love how you edge to a huge cum load.

likes
2 years ago

Just wonderful nice h0t body and magnificent loads.  my congratz. 

likes
2 years ago

oh fuck yeah

likes
2 years ago

Dude I fucking love that you're so verbal...HUGE fucking turn on to go with that HUGE cock!

likes
2 years ago

Realy love to get all that thick cum on my mouth!

likes
Showing Comments 1 to 32 of 153
Previous     1   2   3   4   5     Next

By freakmeout
Video Added: 5 years ago
Gender: Male
Sex Preference: Gay
Online

You have not added any videos to your playlist. Click on the "+" in the video thumbnails to add videos.