FINALLY I GOT FUCKED ;-)
Rate:
(rated 32 times)
Video Details

Date: 3 years ago

Runtime: 2:07

Views: 35,823

FINALLY I GOT FUCKED ;-)

FIRST TIMER I GOT FUCKED AND IDK IF WAS CUZ MY NIKKA'S DICK ITS ABOUT 6.5" AND NOT 2 BIG I LET HIM FUCKED ME HE BEEN TRYING 4 THE PAST 6 MONTHS LOL AND I LIKED IT A LOT IMMA GO FULLY GAY NOW LOL BYE GIRLS HAHA J.K HOPE U LIKE IT LATER GUYS .

Tags: latino, dick, big, cuban

Categories: Bisexual, Anal, Latina

6 Comments
You need to Log in or Sign Up to post a comment.
You need to Log in or Sign Up to post a comment.

All Comments



2 years ago

hot hot hot

likes
3 years ago

damn...lucky baster to be the first to get your ass...

likes
3 years ago

niceeeee

likes
3 years ago

loved it! Your ass is nice!! Glad you finally let him tap it and shared it

likes
3 years ago

I got next!! LOL

likes
3 years ago

nice ass

likes

By papigogo1982
Added: 3 years ago
Offline

You have not added any videos to your playlist. Click on the "+" in the video thumbnails to add videos.