Quick jerk off
Rate:
(rated 124 times)
Video Details

Date: 2 years ago

Runtime: 1:12

Views: 30,546

Quick jerk off

My girlfriend was snoozing in the other room and couldnt have sex because of surgery so I jerked off real quick in the bathroom. I had to be gentle and quick with this stuff. Do you like the video?

Tags: cock, dick, jerk, off, big, hung, italian

Categories: Big Cock, Amateur, Jerk-off

48 Comments
You need to Log in or Sign Up to post a comment.
You need to Log in or Sign Up to post a comment.

Top Comments



Top Comment #1 by: scotterace
2 years ago

What a BIG fucking cock you have there. I LOVED this video, your cock and that cum!!!!

likes
Top Comment #2 by: bannock2
2 years ago

that is a great cock, need to clean that ring in the toilet though.

likes

All Comments



5 months ago

Dude, if I were there, you would never have to do that again.  I'd suck you dry daily

likes
8 months ago

Sexy.

likes
9 months ago

dam! thats a big cock!, your girlfriend is one luck girl

likes
1 year ago

You mean " do I love the video" ?!!  
Can't imagine not enjoying that whopper being pumped in my face,
Nice work man.

likes
1 year ago

very hot biiig cock

likes
1 year ago

awesome hot cock 

likes
1 year ago

that's a great cock dude ....you should be on porn industry!!!

likes
1 year ago

Hot meat! Very inspiring! ;-)

likes
1 year ago

Holy crap dude - one of the best dicks ever? Like a tor****!! Amazing! Post more please!

likes
1 year ago

I fucking want you up my male-cunt so bad! I've got to have that in me sometime soon......

likes
1 year ago

I never get sick of watching this guy beat off that spectacular cock so big and hard and thick! Just wish he had more vids. He is totally sex on legs! Gimme more man...PLEASE?

likes
1 year ago

Love your feet too!

likes
1 year ago

dam hot big cock! would love to suck it sometime..can u self suck that big dick?

likes
1 year ago

GOD DAMN!  just unbelievable!!!!!!

likes
2 years ago

What a waste of your cum.  Don't flush it down the toilet, let me swallow it.  Just cum in my mouth!!!!!!

likes
2 years ago

This giant!!! I like the video!!!!!!

likes
2 years ago

big cock man

likes
2 years ago

i will swallow you every day

likes
2 years ago

i really would like suck it

likes
2 years ago

Dam mate, hit that cock up me ass n fill x

likes
2 years ago

Got damn, that's one helluva pipe!

likes
2 years ago

let's face it dude, u have one fuckin big beautiful hot studgod dick ane very fuckin hot woman and man longs to suck that big stud dick, longs to caress that studshaft with their tongue and lips as they suck it down their throat, long to taste ur cum, to swallow it...thanks

likes
2 years ago

Shoot that shit on my tongue and then fuck it down my throat!

likes
2 years ago

my lips your big dick

likes
2 years ago

WoW! Smoking hot perfect thick cock...Now put that in my mouth :P

likes
2 years ago

nice...very nice....

likes
2 years ago

omg! please let me suck it!  i love that big dick!  next time get naked pls.

likes
2 years ago

perfect dick, buddy

likes
2 years ago

love your cock

likes
2 years ago

This dude is fucking smoking hot, damn!

likes
2 years ago

I love your big cock. Very impressive. Would've loved to see your face in this vid. What does your cock look like when it's soft?

likes
2 years ago

love to be your fag boy

likes
Showing Comments 1 to 32 of 48
Previous     1   2     Next

By imcool832002
Added: 2 years ago
Offline

You have not added any videos to your playlist. Click on the "+" in the video thumbnails to add videos.