Lindsay Lohan and Kurgan Merrick sex tape
Rate:
(rated 147 times)
Video Details

Date: 5 years ago

Runtime: 7:52

Views: 1,566,651

Lindsay Lohan and Kurgan Merrick sex tape

Kurgan Merrick fucks Lindsay Lohan in homade sex tape

Tags: sex, tape, lindsay, lohan, kurgan, merrick

Categories: Amateur

34 Comments
You need to or to post a comment.
You need to or to post a comment.

Top Comments



Top Comment #1 by: jtl11968
2 years ago

The real LL has much bigger tits

likes
Top Comment #2 by: jen-jen
3 years ago

thats cause its not linsay lohan..

likes

All Comments



1 year ago

thats LINDSAY LOGAN..

likes
1 year ago

this white guy dont noe wtf hes doing. BORRRRRINGGGG

likes
1 year ago

Guys, never ask her if she's ready to cum.  Just fucking make her cum.

likes
1 year ago

thats NOT lindsay lohan!

likes
1 year ago

http://www.xtube.com NOW

                                                (Copy AND Paste link)

http://www.xtube.com[/b]

likes
2 years ago

lmao this video is so old, probably made before Lindsay Lohan was even born 

likes
2 years ago

that doesn't look like LL at all. lol

likes
2 years ago

http://www.xtube.com just some college teens fucking. Good video but don't lie

likes
2 years ago

Ouch it hurts = you're a shitty lay.  Take care of your gf first and then it won't be painful for her.

likes
2 years ago

that isnt lindsey no way, this one is a 5 lindsey is a 7ish depending on when

likes
2 years ago

How the fuck did you finish with all the intruptions

likes
2 years ago

[email]lol@Lindsay[/email] Lohan ... NOT

likes
2 years ago

The real LL has much bigger tits

likes
2 years ago

She looks like a horrible fuck. She is too stiff. Loosten up!

likes
3 years ago

thats cause its not linsay lohan..

likes
3 years ago

I've seen this tape before and nothing was said about it being the celebrity couple.

likes
3 years ago

hot video, too bad his friend didn't join them.

likes
3 years ago

That guy is HUNG! What a waste :P

likes
4 years ago

That girl isn't high enough to be Lindsay Lohan.

likes
4 years ago

Hate false advertising... should just rename it .... couple fucking... still would look. however her laugh is not a good thing.

likes
4 years ago

http://www.xtube.com are far too small

likes
4 years ago

Lindsay Lohan or not, this is some great fucking! Tap her ass doggy style in the next video and tell whoever keeps knocking to get their own! Keep up the great videos!

likes
4 years ago

it was so sexy especially when the friend was in the room

likes
5 years ago

i dont see a fire crotch! lol

likes
5 years ago

YES!!! THis vid is so hard to find!! ALL TIME FAV!!!!!

likes
5 years ago

if someone knows where I can get the full vid, for the love of god, tell me!

likes
5 years ago

there is a second part to the video...

likes
5 years ago

you dumb ass thats not Lindsay Lohan that a two year old post you found of a girl fucking her boyfriend

likes
5 years ago

lol that is sooo not Lindsay Lohan this chic has tiny titties lmao at 2:44 someone walks in and then he answers a knock at the door?! These two need a room could have been a hot video

likes
5 years ago

How many inches is that thang ?

likes
5 years ago

http://www.xtube.com if she isn't Lindsay!

likes
5 years ago

Love the video guys. Hot, mostly funny tho... should have had more sex. Dude the girl is a babe, love her body. Anyway keep them comming.

likes
Showing Comments 1 to 32 of 34
Previous     1   2     Next

By stumbleman
Added: 5 years ago
Offline

You have not added any videos to your playlist. Click on the "+" in the video thumbnails to add videos.