Fucked Down!!! Smoking!!! Chillin'!!!!
Rate:
(rated 264 times)
Video Details

Date: 3 years ago

Runtime: 23:46

Views: 168,439

Fucked Down!!! Smoking!!! Chillin'!!!!

Tags: feet, slim, uncut, hung, tattoos, fit

Categories: Interracial, Bisexual, Hardcore

49 Comments
You need to Log in or Sign Up to post a comment.
You need to Log in or Sign Up to post a comment.

Top Comments



Top Comment #1 by: bmhsams
2 years ago

The white boi can get it ANYDAY lol

likes
Top Comment #2 by: hotjock48220
1 year ago

i love that hot white thug boy

likes

All Comments



1 month ago

Would love to meet you fellas

likes
1 year ago

hott vid

likes
1 year ago

very sexy. nice video fellas. fuck that ass yo!

likes
1 year ago

great top, i must say.

likes
1 year ago

i love that hot white thug boy

likes
1 year ago

i need me a big dick white husband like that...i love taking white boys with swag dick

likes
1 year ago

Sensational guys

likes
1 year ago

 I WANNA RIDE THAT COCK TOO!

likes
2 years ago

Omg what thell is with all you black slaves up on here drooling over some white boy like hes a god or something... black people are sick.. act like they never seen a white boy before i bet if he was black u slaves wouldnt be acting like this... willie lynch really fucked black people minds up... btw i enjoyed the video but im not gonna drop to my knees like a damn slave and worship him like hes my master or something.. people act like they never saw a white boy before smh

likes
2 years ago

mark that works 4 me ;-)

likes
2 years ago

i need a white boi like that to dick me down

likes
2 years ago

cool video.

what's with all the nigs and spics lusting over the white boy. get your own white boy. this one belongs to the black man in the video. damn, y'all pathetic. all the white boys out there and you can't get one? then it is fucking you that's the problem. shit, y'all act like fucking slaves. it's a fucking shame, ya dumb porch monkeys.

likes
2 years ago

love thug white boys... i got fucked by one on a public train in front of 3 business man. they ddnt complain lol

likes
2 years ago

you boys are fucking hot

likes
2 years ago

any day white boi any day....lol

likes
2 years ago

hot hot hot hot hot and hot!!!!!!!!

likes
2 years ago

hawt hawt hawwtt!

likes
2 years ago

The white boi can get it ANYDAY lol

likes
2 years ago

i want that white guy!!!!!!

likes
2 years ago

HOT my new friend. The next time i will come in USA i had to have a stop in Atalanta with you guyz

likes
2 years ago

Love to bounce on that hot white boy

likes
2 years ago

Yo quiero un Chico blanco hasi =)

likes
2 years ago

man i want him!!White boi

likes
3 years ago

shit you guys are hot - sure would like to chill with you!

likes
3 years ago

that s a great fuck Guys..love your moans and groans..woof..you re both handsome and hot..wanna join you to fuck your ass for hours

likes
3 years ago

WOW LUV U GUYS I WANT A WHITE BOI JUST LIKE THAT BUT HE GOT TO TAKE IT SOMETIMES TOOO LOL

likes
3 years ago

That was fun to watch!

likes
3 years ago

Yeah! Baby! Yeah! HOT Fuck...I'd ride that thick hot cock like a rodeo cowboy balls deep...LoL! :p

likes
3 years ago

i love that white boy...that has been my fantasy for years!

likes
3 years ago

You guys are really hot!! would love to join you two!!

likes
3 years ago

finally. This is what is missing in gay porn dominated by stereotypes. White tops and black bottoms, black men who aren't scared to admit their bttms!

likes
3 years ago

i enjoyed every minute of it, until i lost my breath, in a great way!!! please make more!!!

likes
Showing Comments 1 to 32 of 49
Previous     1   2     Next

Ad by Traffic Junky

By uncutguyz
Added: 3 years ago
Offline

You have not added any videos to your playlist. Click on the "+" in the video thumbnails to add videos.

Ad by Traffic Junky