Convention seeding 2012
Rate:
(rated 123 times)
Video Details

Date: 1 year ago

Runtime: 15:06

Views: 40,180

Convention seeding 2012

FINALLY managed to pin down a friend at a convention to have some play time. Sorry about the camera work, the tripod did all sorts of strange things and was a pain in the ass... next time a better tripod (and some better lighting)

Tags: chub, cub, anal, bareback, oral, creampie, wolfchylde

Categories: Anal, Amateur, Bear

39 Comments
You need to Log in or Sign Up to post a comment.
You need to Log in or Sign Up to post a comment.

Top Comments



Top Comment #1 by: brownbear37
1 year ago

Incredibly hot! Instant favourite

likes
Top Comment #2 by: ilovefatmen2
1 year ago

that chub is hot, send him my way...

likes

All Comments



1 month ago

Just found this. And damn you make me horny!
Love hearing you cum.

likes
2 months ago

hot video got me hard

likes
3 months ago

I'd like to pin your friend down, too!

likes
3 months ago

Tripod, schmipod....that was fucking hot!!

likes
3 months ago

damn man -- fuckin hot video

likes
7 months ago

Oh, my Gods, wolfchylde!  You get as good as you give.

And that horny bottom bear, gave it to you GOOD!  Grunting, growling, moaning, howling, and cumming!

Thank you so much.  Happy Holidays to me!!!

likes
9 months ago

Both of you are awesomely hot!  Excellent... And I'd be happy to hold the camera for you next time.

likes
10 months ago

HOT !!!

likes
1 year ago

Strong finish!

likes
1 year ago

Whats his name?

likes
1 year ago

Wouldn't have mind fucking either one of you... Hot!

BlaqueKey@ymail.com

likes
1 year ago

Me next!

likes
1 year ago

wish i was on the bottom of that load.

likes
1 year ago

hott!! wish i was there to watch yall in action in person and to be your cameraman. can't wait to see more hot vids from yall.

likes
1 year ago

great video....love it

likes
1 year ago

fucking nice and incredibly hot  friend..lucky fucker..

likes
1 year ago

What a hot chub fucking that sexy bear!

likes
1 year ago

5 stars 4 sure

likes
1 year ago

Hot vid I love the fact it sounds like bears growling when u cum, way to committ!

likes
1 year ago

so this porn is sponser by gatoraid. , i had fun  at  the gay dance ending up fucking some one *****ingly in garage and their car. AHHH hotlanta how you  treat me soo well.

Man i love you vids btw

likes
1 year ago

love the new video. going to be at dragon con this year too?

likes
1 year ago

super sexy chub 

likes
1 year ago

Love the cum dripping from your cock after you pull out. Hot fucking video ;)

likes
1 year ago

Great fucking, bud.  Looking forward to more vids

likes
1 year ago

hmmm love both off you..cute and hit cubs..great fucking like his moans while you plow his fuckhole

likes
1 year ago

Also, wish we could see the pics you took ;)

likes
1 year ago

You two are both SO hot!

likes
1 year ago

who is this bottom chub

likes
1 year ago

Incredibly hot! Instant favourite

likes
1 year ago

Really hot video. That bottom is gorgeous.

likes
1 year ago

"Your Text Here"

likes
1 year ago

Holy shit... your friend is HOT!  Lucky you.

likes
Showing Comments 1 to 32 of 39
Previous     1   2     Next

By wolfchylde
Added: 1 year ago
Offline

You have not added any videos to your playlist. Click on the "+" in the video thumbnails to add videos.