Super Hung Fat Cock
Rate:
(rated 1,225 times)
Video Details

Date: 1 year ago

Runtime: 4:10

Views: 342,759

Super Hung Fat Cock

When God asked him to stand in the hung line, he went twice.

Tags: cum, bear, thick, balls, hairy, gloryhole, bi, straight, jock, married

Categories: Blow Jobs, Bisexual, Big Cock

345 Comments
You need to or to post a comment.
You need to or to post a comment.

Top Comments



Top Comment #1 by: DTxpurt
1 year ago

what an amazing fucking cock.  you weer spectaular too.   love that thick rope of sperm shootin across your face - you look gr8 covered in thick, creamy white manbatter. Sure hope this dude becums a regular . . . both for you and for us.

likes
Top Comment #2 by: boner-in-boxers
1 year ago

Damn..would love a description of the man who is attached to that COCK!   And when is he coming back for seconds?

And you are such a pro -- no hesitation and more importantly, no hands -- nothing worse than guys  who profess their  cocksucking skills then use their hands more than their mouth -- I can jack off by myself! 




likes

All Comments



Yesterday

that is without question one of the best glory hole videos ive ever witnessed...FIRST OF ALL THAT  COCK!  AND THAT BOY CAN SUCK SOME COCK CANT HE!!!  you could suck me off any damn time~!

likes
1 month ago

fuckin hot, Stud!  You're sexy and watching that huge hung VEINY Dick take your mouth to a creamy cum shot got me turned on.  Love to be sucking that huge cock!

likes
1 month ago

Both of you were so lucky. I'm hoping for a repeat performance

likes
1 month ago

Truly, a beautiful thing.

likes
1 month ago

want that cock in my mouth so bad.

likes
1 month ago

HOTTTTTT I love your setup too!!!

likes
1 month ago

dude u should have slid on to that fucker

likes
2 months ago

Damn what a fantastic cock

likes
2 months ago

i like visiting glory holes

likes
2 months ago

Love to see a big, masculine man sucking off a big, juicy cock!

likes
2 months ago

Beautiful

likes
2 months ago

Love your shit man.  You lucky dude!  Yeah!  made me shoot.

likes
2 months ago

maaaan...fucking amazing... am jealous!

likes
2 months ago

DAM ... HUGE fuckin DICK! GERTH and BRAWN! Wish he were my neigbor. :-)! REAL MAN!

likes
2 months ago

que rico mamadon y rica corrida , hmmmm

likes
3 months ago

Damn that's hot !

likes
3 months ago

what a great cock, come and get sucked and deepthroated at mine 

likes
4 months ago

If a super hung dick could be called "masculine", this would be one of them! this beautiful ******is MACHO... it's AMAZING!!!  I must have it!

likes
4 months ago

Watch this over and over - the best!  

likes
4 months ago

Nice ending showing your face with cum drops in your face.

likes
4 months ago

Holy shit! What a gorgeous, huge cock!

likes
5 months ago

HoW ABOUT CHANGING UR SHIRT ONCE IN A WHILE LOL.

likes
5 months ago

wow what an amazing cock i would love to suck it anytime he is in boston!

likes
5 months ago

you're not kidding!

likes
5 months ago

that dick looks like it taste so good... i want next

likes
5 months ago

DAMN!!!  That was a hot video... I know you were in cocksucker heaven getting to worship and service that huge piece of meat!  That guy was born to be a feeder! I'm totally jealous! LOL

likes
5 months ago

hot video & big cock suck

likes
5 months ago

Wow! Beautiful cock and great load! Yummy!

likes
5 months ago

hot!°!

likes
5 months ago

what a beautiful, warm, had, horny prick!

likes
5 months ago

fuck yeah!

likes
Showing Comments 1 to 32 of 345
Previous     1   2   3   4   5     Next

By InmanSqGloryHole
Added: 1 year ago
Offline

You have not added any videos to your playlist. Click on the "+" in the video thumbnails to add videos.