Trashy Wank and Cum
Rate:
(rated 56 times)
Video Details

Date: 3 years ago

Runtime: 7:34

Views: 13,460

Trashy Wank and Cum

Yeah. Totally got hot again and wanked it for y'all.

Tags: cum, wank, ass, butt, hot, jerk, boy, gay, cam, nude, naked, finger, atlanta, corey, lynxx, southern

Categories: General Gay, Butts, Jerk-off

19 Comments
You need to or to post a comment.
You need to or to post a comment.

All Comments



1 year ago

WOW, shaved cock and white briefs!!! Awesome! Love how you left your briefs on so long!!

likes
2 years ago

LOVING YOUR WORK!!

likes
2 years ago

Fucking hot. Such a great ass.

likes
2 years ago

fuck yeah

likes
2 years ago

u look like the Peter twines lol

likes
2 years ago

hot vid man

likes
3 years ago

sexy boy ;)

likes
3 years ago

Wonderful video. You really are beautiful all over.

likes
3 years ago

Love your technique, just stroking the tip of your cock with one finger as you reach orgasm!

likes
3 years ago

fantastic video! you have a gorgeous ass.

likes
3 years ago

http://www.xtube.com lots of restraint after getting yourself so worked up!

likes
3 years ago

great stroking.. hope it felt good:)

likes
3 years ago

omg, I want that ass ! want to lick it, to fuck it. so sexy !!!;-)

likes
3 years ago

Love seeing your smooth body and sexy tight ass on display and seeing you working your hole out good

likes
3 years ago

Truly great. You are fantastic. Love-ya!

likes
3 years ago

http://www.xtube.com

likes
3 years ago

Totally hot. I love to hear your sexy voice. Tell more stories. I'd love to send you another script/scene.

likes
3 years ago

Excellent-you are amazing and breath taking what a great mind and very appealing, eye ctaching body , sweet ass and terrific cock--you know how to pose tio really turn guys on and how to talk in ways that are so sexy( you and your *****would be so in demand)--that church guy was lost to your powers, I am sure--seeing you jack and release your tasty cum on your hand is so fulfilling--can I lick you clean?---thank you

likes
3 years ago

Damn man, I am rock hard and throbbing for you.

likes

By lynxx87
Added: 3 years ago
Offline

You have not added any videos to your playlist. Click on the "+" in the video thumbnails to add videos.