swallowing a huge load
Rate:
(rated 226 times)
Video Details

Date: 3 years ago

Runtime: 3:00

Views: 41,800

swallowing a huge load

this 3 minute video shows me milking out a huge 7 day load on my tongue

Tags: cock, cum, swallow

Categories: Amateur, Big Cock, My Cock

54 Comments
You need to or to post a comment.
You need to or to post a comment.

Top Comments



Top Comment #1 by: pstrevino
1 year ago

I would like to be tongueing your hole while you jack

likes
Top Comment #2 by: rbbrkinkx2
7 months ago

Damn fine - doesn't get much hotter than this!  LOVE guys who are able to feed themselves like you can.

likes

All Comments



7 months ago

Damn fine - doesn't get much hotter than this!  LOVE guys who are able to feed themselves like you can.

likes
9 months ago

wow, you are s hot !!
and you are in queerclick!! 

likes
1 year ago

That was the hottest fucking milking I've ever seen!

likes
1 year ago

now that's what I call controled milking!   ; P

likes
1 year ago

very hot

likes
1 year ago

hot as hell

likes
1 year ago

Excellent.  You have mastered the art of edging.

likes
1 year ago

I would like to be tongueing your hole while you jack

likes
2 years ago

Fuck.. that is hot. I love the way you milk every drop of precum, edge and swallow your sweet load.....

likes
2 years ago

Fucking HOT mate
Awesome video - Yum!!!

likes
2 years ago

love to swallow your loads sexy

likes
2 years ago

wow!

likes
2 years ago

wow love to eat a few of your loads

likes
2 years ago

nice....! I usually have a hard time to hit my mouth once I errupt.....lol

likes
2 years ago

Damn that was hot!

likes
2 years ago

I Love doing this. Just wish I could do it as well as you. GREAT vid. Thanks for sharing.

likes
2 years ago

owh my godddddddddddddd! sooo hot ! wauw...great cumvid baby mmmz hot hothot

likes
2 years ago

hardly a drop split! amazing control

likes
2 years ago

amazing masturbating !!!!

likes
2 years ago

Stunning!!

likes
2 years ago

HMMMM!!!! Best seen ever

likes
2 years ago

J'adore tes vidéos ! Vraiment trop excitant... tout ce bon sperme !!!

likes
2 years ago

damn !! hot horny masturbating !! your aim is perfect

likes
2 years ago

that was fucking brilliant!!!!

likes
2 years ago

havent shot a load like this in my mouth for a long time so today, i think its time i blasted my own mouth with my big dirty load i feel building up in my balls

likes
2 years ago

I don't know how you do that, but it is sexy as hell!

likes
2 years ago

Fucking awesome! A cum hound such as you seems to be such a rare breed. Thanks for such hot videos.

likes
2 years ago

wow, you milk yourself so well. i'm gonna watch your other vids. sweet cock, and very sexy feet you have.

likes
2 years ago

Absolutely fantastic!

likes
2 years ago

holy shit. that's what I call milking a dick!

likes
2 years ago

Mmmm i like it

likes
2 years ago

Wish my tongue was in your hole while you're eating your cum!

likes
Showing Comments 1 to 32 of 54
Previous     1   2     Next

By n2cum
Added: 3 years ago
Offline

You have not added any videos to your playlist. Click on the "+" in the video thumbnails to add videos.