Didn't shave my ass... bleh.. LOL
Rate:
(rated 221 times)
Video Details

Date: 2 years ago

Runtime: 2:50

Views: 79,562

Didn't shave my ass... bleh.. LOL

2nd try at this... first posting had to be trimmed. Enjoy!

Tags: latin, ass, dick, ebony, fat, big, bareback

Categories: Ebony, Big Cock, Anal

129 Comments
You need to Log in or Sign Up to post a comment.
You need to Log in or Sign Up to post a comment.

Top Comments



Top Comment #1 by: Jamar2008
2 years ago

yea top is annoying as fuck

likes
Top Comment #2 by: young1-23
2 years ago

love the top. yall are crazy. his voice is sexy

likes

All Comments



2 weeks ago

I swear that was my ass...were you in Albuquerque? 

likes
2 weeks ago

Damn I swear that was my ass...were you in Albuquerque, NM? 

likes
1 month ago

mighty fine ass!

likes
2 months ago

wow nice nice top BBC

likes
2 months ago

mmmmmmmmmmmmm :)

likes
4 months ago

i dig the top .. i would probably laugh though if he was doin me eventhough talkin shit is a turn on... the shit he say would make me laugh. 

likes
4 months ago

Damn that ass n dick go pefect together!!

likes
4 months ago

loose

likes
4 months ago

I want this top in my pussy! This is the type of top nigga i search for!

likes
4 months ago

better natural!

likes
5 months ago

5 stars, that is what I was waiting for to see that pretty ass opening up for all those BBC's you been sucking. Now you are a real whore for BBC bro! Make us proud. More like this in compromising places, restroom, hallways, alleys! 

likes
6 months ago

That top wouldve made me go crazy on his dick...I be he wouldnt talked trash again lol

likes
8 months ago

nice....

likes
8 months ago

hot video

likes
9 months ago

the top is hot.  I'd like to see him finish the fuck!

likes
10 months ago

ooh la la!

likes
10 months ago

i want to know the top 

likes
10 months ago

awesome sexy feet, dude

likes
10 months ago

Is there no better feeling than a fat dick fucking a nice ass?

likes
11 months ago

this is clearly a dick I would love to have up my ass anytime!!! 

likes
1 year ago

Ohhh .. That's delicious 

likes
1 year ago

The top (voice AND dick) is as sexy as hell!  :)

likes
1 year ago

dick looks good

likes
1 year ago

That is one perfect piece of meat.

likes
1 year ago

wow nice top

likes
1 year ago

would love that big black cock to fuck me :P

likes
1 year ago

love the vids and they are hot

likes
1 year ago

Hot as vid, I wanted to see the whole thing. Damn

likes
1 year ago

Hot as vid...I wanted to see the whole thing. damn

likes
1 year ago

Who is the owner of that beautiful dick? I love his shit talking too.

likes
1 year ago

hot video, hot hole!

likes
1 year ago

that top is a hot as .. well u know what mean hahaha

likes
Showing Comments 1 to 32 of 129
Previous     1   2   3   4   5     Next

Ad by Traffic Junky

By hotboynnj201
Added: 2 years ago
Offline

You have not added any videos to your playlist. Click on the "+" in the video thumbnails to add videos.

Ad by Traffic Junky