EAT MY ASS

Embed Video

  • Embed this video is not permitted!
Rate:
(rated 49 times)
  • Video Details

    Date: 2 years ago

    Runtime: 0:57

    Views: 14,707

    EAT MY ASS

    JUST A SHORT TEASER OF MY ASS HUNGRY FOR YOUR TONGUE

    Tags: ass

    Categories: Anal, Hardcore, Butts

    57 Comments
    You need to or to post a comment.
    You need to or to post a comment.

    Top Comments



    Top Comment #1 by: calialpha
    2 years ago

    nuthin like a top that loves getting his  phat ass ate

    likes
    Top Comment #2 by: poihead
    2 years ago

    would love to have you sit on my face for hours...smother me till i can't take it no more

    likes

    All Comments



    1 month ago

    Yeah I definitely would bury my tongue up in your sweet ass as you sat on my face with your full weight!!

    likes
    2 months ago

    Bruh I'd love to tongue fuck your man hole!

    likes
    3 months ago

    I would love sniff and tongue it

    likes
    3 months ago

    mmmmmm such a beautiful sight

    likes
    4 months ago

    Fuck!  You can ride my face anytime!!

    likes
    4 months ago

    One word: sweet.

    likes
    4 months ago

    nice, love the hair!

    likes
    5 months ago

    delicious

    likes
    5 months ago

    So Horny velvet manpussy. 
    Wish to suck it and fuck you,if any time in Athens.

    likes
    6 months ago

    yo u spread that ass in front of me like that. u will get my tounge and this dick in it

    likes
    6 months ago

    Look at that top man ass, and them low hanging balls.  Eat you all nite man.

    likes
    7 months ago

    I'd think I died and went to heaven in that hairy brown ass

    likes
    8 months ago

    damn

    likes
    9 months ago

    delicious

    likes
    9 months ago

    hell yes!!!!

    likes
    9 months ago

    Spread 'em. I'll eat it good.

    likes
    9 months ago

    i would love to eat you ass for hours until you tell me to stop 

    likes
    10 months ago

    Let's make a video of me eatin' that ass.... Then flip it over and pound the hell outta mine.... GRRRRR!

    likes
    10 months ago

    Best ass I've seen in a minute!!

    likes
    11 months ago

    YEAH BABY

    likes
    1 year ago

    Mmmm! I wanna eat the ass of the man who's gonna pound me. Hard.

    likes
    1 year ago

    I'd like to do a lot more than tongue that

    likes
    1 year ago

    damm i want to eat ur ass before u give me a good pounding!

    likes
    1 year ago

    yummy

    likes
    1 year ago

    love to be made to eat that ass

    likes
    1 year ago

    Damn that hole looks delicious! I wish I could tongue and suck that beautiful ass!  can almost taste your sweet, musky goodness!

    likes
    1 year ago

    mmmmmmmmm..........very hot ass

    likes
    1 year ago

    Love your ass.

    likes
    1 year ago

    I love licking and sniffing the asshole of the man that´s gonna fuck me. 

    likes
    1 year ago

    nice ass

    likes
    1 year ago

    mmmmm... mouthwatering! that hole looks so good man!

    likes
    1 year ago

    Fuck!  I'd stick my whole face up that ass!

    likes
    Showing Comments 1 to 32 of 57
    Previous     1   2     Next

    By Erixxx_Swells
    Video Added: 2 years ago
    Gender: Male
    Online

    You have not added any videos to your playlist. Click on the "+" in the video thumbnails to add videos.