st8 giving head loads of cum
Rate:
(rated 5,220 times)
Video Details

Date: 5 years ago

Runtime: 3:37

Views: 6,114,517

st8 giving head loads of cum

me geting head great cum shot over 4 million 600thousand views keep checking me out lads if you wanna c more of me shooting my load

Tags: cock, big, heavy, cummer

Categories: General Gay, Blow Jobs, Big Cock

597 Comments
You need to or to post a comment.
You need to or to post a comment.

Top Comments



Top Comment #1 by: swpmexec
3 years ago

Dude found his place in life; on his knees sucking cock, getting a facial, face wipe, and nursing on that post-orgasmic, dripping penis. NEXT!

likes
Top Comment #2 by: lawdawg14
3 years ago

This is my favorite blowjob video on the internet. I could watch it all day

likes

All Comments



3 days ago

spectacular spunk up!

likes
3 weeks ago

Wow, is like a shower of cum, Great!!!

likes
3 weeks ago

Nice one!

likes
1 month ago

fuck! sign me up!

likes
1 month ago

http://www.xtube.com

likes
1 month ago

talk about being showered in love!

likes
1 month ago

id prefer every shot going straight into my open mouth 

likes
2 months ago

Very fukken hott. My turn now... {kneels}

likes
2 months ago

http://www.xtube.com

likes
2 months ago

so hot ;)

likes
2 months ago

I rather would have drank it!

likes
2 months ago

over 6 millions views wooooooooo

likes
2 months ago

Is anyone else dissapointed that the lava lamp is not on? If you're gonna have a video with a lava lamp in the background, turn it on... TURN ON THE LAVA LAMP!!!
http://www.xtube.com need to take a break.

likes
2 months ago

http://www.xtube.com then I'd be drinking the rest of that nut!   I guess I'm just a cum whore!!  WTF

likes
2 months ago

the stud sucking is a major hottie. damn he can take it. love the cum shot. toatlly awesome and sexy

likes
2 months ago

Yeah He's Hetero .... NOT!!!! Why come out with that crap. when it's obviously a lie?

likes
3 months ago

http://www.xtube.com gets me rock hard watching!!
I wanna be the next guy getting sprayed and slurping up every drop of that hot load of cum!!

likes
4 months ago

I have no idea how that guy did not get his throat round that lovely load and catch it. A gesture of restraint that lets us watch a god spunk off tho

likes
4 months ago

http://www.xtube.com!

likes
4 months ago

http://www.xtube.com he lets the guy spray it all over his shoulders???   Are you kidding me?  I guess a lot of the vids here are "theatric".  When I suck dick, it's all about pleasuring my guy.  Mostly, straight down my throat;  I like it when he "splashes" my tongue and I close my mouth and swallow it all.  I NEVER have a complaint, so I guess I'm doing something right.  (I'm NOT letting a guy spray it on my shoulders!!!)

likes
4 months ago

OH FUCK ! IF THIS GUY IS STRAIGHT ? I WANT TO BE HIS BEST FUCKIN BUD PLEASE ! AND IF HE'S NOT ? THEN I WANT TO GET MARRIED TO HIM  AND WATCH HIS HANDSOME FACE GET COVERED WITH MY CUM EVERY FUCKIN TIME I SHOOT A GOOD LOAD OF CUM FOR HIM  PLEASE TOO !!!

likes
5 months ago

Skiled &hot

likes
5 months ago

so not str8

likes
5 months ago

Are you sure he's straight ?  He sucks like a pro !

likes
5 months ago

Ive never seen cum like that before. That's fucking unbelievable. Amazing. Thank you.

likes
5 months ago

Nice!!!!!!!

likes
5 months ago

I have to say I've seen 'straighter' guys. lol

likes
5 months ago

lol, so "straight" means extremely hungry to suck dick and eat cum?  lol

likes
5 months ago

Este video tiene todos los elementos necesarios: una buena verga, un buen pasivo y buen mamador!

likes
5 months ago

Awesome Explosion on a Beautiful Face!

Cum Shot Comes in at 2:45

likes
5 months ago

Yes, judging by how much he is devouring this cock, I can tell he is VERY straight. Haha!!! 

likes
Showing Comments 1 to 32 of 597
Previous     1   2   3   4   5     Next

By whitewash34
Added: 5 years ago
Offline

You have not added any videos to your playlist. Click on the "+" in the video thumbnails to add videos.