Open your mouth

Embed Video

  • Large Video (640x480)
  • Small Video (480x360)
Rate:
(rated 115 times)
Embed
  • Video Details

    Date: 4 years ago

    Runtime: 2:04

    Views: 13,217

    Open your mouth

    Anybody want a mouth full of cum

    Tags: cum, big, huge, shot, load

    Categories: Squirt, Jerk Off, My Cock

    25 Comments
    You need to or to post a comment.
    You need to or to post a comment.

    Top Comment



    Top Comment #1 by: badgirlfreak
    3 years ago

    I wanna take that load so many ways! Mouth, face, tits, on my ass, on my pussy, in my pussy, just off the top of my head! ;)

    likes

    All Comments



    5 months ago

    ;)

    likes
    8 months ago

    My mouth are warm, willing and waiting for your big tasty load :-)

    likes
    1 year ago

    i wanna swallow that load

    likes
    2 years ago

    I love those long bursts of cum.  Thanks for sharing this delicious video.

    likes
    3 years ago

    Huge load.  Nice video, thanks for sharing  :)

    likes
    3 years ago

    thats hot

    likes
    3 years ago

    really hot video! nice load

    likes
    3 years ago

    yummu cum in my mouth I beg u ! please let me lick and swallow all of it! PLEASE!

    likes
    3 years ago

    mmm yeah that was definitely for me ;)

    likes
    3 years ago

    I want fill my mouth by your cum

    likes
    3 years ago

    my mouth wouldn't be ONLY thing opening up for that...

    likes
    3 years ago

    I wanna take that load so many ways! Mouth, face, tits, on my ass, on my pussy, in my pussy, just off the top of my head! ;)

    likes
    3 years ago

    Mmm I would open my mouth for that anytime all night long

    likes
    3 years ago

    holy crap cher -thats more than a mouthful! ;-)

    likes
    4 years ago

    Now that's what I call a MAN. I am so turned on!

    likes
    4 years ago

    Thank you!

    likes
    4 years ago

    hmmm divine and warm...i wish i could smell and taste it !

    likes
    4 years ago

    Love it!! I love to watch a guy stroke his cock... and the bigger the load when he's done, the better! I would love all of your hot cum all over my tits! ... and then round two down my throat ;)

    likes
    4 years ago

    Wow...so much cum...I love it!
    Thanks for your message. You were right, I do love your beautiful cock and your cum!!

    Kisses/maso-girl

    likes
    4 years ago

    mmmm yes i love it,,theres enought to go down my throat and shoot in my pussy,,xxoo hun give it to me

    likes
    4 years ago

    You cumm soo much! i love it!

    likes
    4 years ago

    good god amazing a 10 plus

    likes
    4 years ago

    Damn, that's a great tastey looking load. Wish it was down my throat.

    likes
    4 years ago

    OMG that video was fuckin HOT. I would loved to have had that load in my mouth. Keep up the great work.

    likes
    4 years ago

    OH, ya! Hate to see that beautiful load of stud juice ******* I have to face it:I'm a cum slut!

    likes

    By dvdfk
    Video Added: 4 years ago
    Gender: Male
    Sex Preference: Straight
    Offline

    You have not added any videos to your playlist. Click on the "+" in the video thumbnails to add videos.