1st XXXXtube Vid! Pleeez Respond!
Rate:
(rated 298 times)
Video Details

Date: 5 years ago

Runtime: 3:42

Views: 133,929

1st XXXXtube Vid! Pleeez Respond!

I thought I would give the *World Famous* Xtube a try!

Tags: black, cum, butt, jerk, off, shot, muscle

Categories: Jerk-off, Ebony, Big Cock

186 Comments
You need to Log in or Sign Up to post a comment.
You need to Log in or Sign Up to post a comment.

Top Comment



Top Comment #1 by: sexy_azz
1 year ago

damn i wanna freak you

likes

All Comments



11 months ago

smokin fuckin hot stud. pure masculine sex. thanks a load..

likes
1 year ago

Daddy that is so hot! Thank You for sharing yourself!

likes
1 year ago

HOT

likes
1 year ago

damn i wanna freak you

likes
1 year ago

love the thickness of the arms

likes
1 year ago

beautiful

likes
1 year ago

damn I want to be you 'suck daddy' soooo bad...

likes
2 years ago

nice ! hamstrings,papo

likes
2 years ago

You're a very handsome dude. Too bad you don't post more often, I could never get tired of you.

likes
2 years ago

great..except that load should be on my tongue

likes
2 years ago

amazing !!Marry me please?

likes
2 years ago

fucking HOT man!

likes
2 years ago

What a fukkin stud,dayum bruh lemme taste dat!!!!!!!!!!!!!!!!!!

likes
2 years ago

hot body, nice arms, nice legs, nice dick, nice proportion. nice everything man. would like to see a close up of your dick, and your ass. your ass is on point, bubble one. Would like to be that chair.

likes
2 years ago

bend over! damn that ass and dick is on point!

likes
3 years ago

lucky chair!

likes
3 years ago

love ur ass man!!

likes
3 years ago

love to lay some hot estim on ya,tied to my table,asshole,cock,balls,tits,all get worked good,last niggra bull,7ft,28,270,i GRILLED HIS PERFECT 14 INCH FOR FOUR HOURS,EIGHT CUM BLASTS,ERECT AND JUICIN BULL,SUCH A SIGHT

likes
3 years ago

love to be fucked by that long dick and those big muscles!!

likes
3 years ago

You are beyond hot!!!! That bod!

likes
3 years ago

woow..you re a gorgeous black guy..perfect body, ass and wonderful huge cock and balls..great wank and cumshot...woof..i wanna suck your meat for hours

likes
3 years ago

DAYUM MAN YO BODY IS AMAZING!!!! IMMA FAN AND I DIDNT SEE THIS VIDEO FIRST BUT IM A FAN, MADD LOVE!!!

likes
3 years ago

I love your body and I want that dick and loads

likes
3 years ago

Fantastic body, pecs, cock and butt! Wish I could spend hours working every inch of that hot body.

likes
3 years ago

On a scale of 1 to 10, you are 11. Please do and show more.

Thanks

likes
4 years ago

Please do more, you are a god!! I love your muscle ass, and your strong chest! well I love everytning about you!

likes
4 years ago

what a stud

likes
4 years ago

Please do more videos, you are the perfect man!! Huge dick, amazing body, beutifull ass, you really turn me on!!

likes
4 years ago

fuck me

likes
4 years ago

Damn, that body is beautiful. Luv your vids man.

likes
4 years ago

lovin it - ALL of it

likes
4 years ago

HOT!!

likes
Showing Comments 1 to 32 of 186
Previous     1   2   3   4   5     Next

By aceback20
Added: 5 years ago
Offline

You have not added any videos to your playlist. Click on the "+" in the video thumbnails to add videos.