BaitBus

BaitBus

  • Description:
    Best known for the Bang Bus, BangBros.com offers more than 30 hardcore reality websites for one price. Featuring more than 2,000 models, the Bang Bros Network gives it as hard as the girls get it.
  • Trial membership:
    2 Days for 1.00$
  • Full month membership:
    30 Days for 24.90$
  • Click here to view full-length video & more

Embed Video

  • Large Video (640x480)
  • Small Video (480x360)
Rate:
(rated 137 times)
Embed
Video Details

Date: 1 year ago

Runtime: 2:57

Views: 352,253

BaitBus

Best known for the Bang Bus, BangBros.com offers more than 30 hardcore reality websites for one price. Featuring more than 2,000 models, the Bang Bros Network gives it as hard as the girls get it.

Tags: anal, big, blowjobs, cocks, hardcore

Categories: Twinks, General Gay, Hardcore, Hunks, Blow Jobs

34 Comments
You need to or to post a comment.
You need to or to post a comment.

Top Comments



Top Comment #1 by: mial84
3 years ago

that moment when you see the straight guy..and you know you've seen him in other gay porn..

likes
Top Comment #2 by: manila_sex_actor2
3 years ago

nice

very nice

very very nice

likes

All Comments



9 months ago

love his moans

likes
1 year ago

all the dude good for is cum dump for the better man....hope the top pumped a pint of jizz in that gut.... top is ALL man

likes
1 year ago

HEHEHE

likes
1 year ago

Damn, top is hot, he can fuck my ass anyday.  But I'd also love to fuck that redheads sweet bubble asss mmm.   I love watching that redhead get fucked in these vids lol

likes
1 year ago

Qué hermosas nalgas tiene este pasivo!!!

likes
1 year ago

The top is not straight.  Maybe bi.  Hetero men cannot get that turned on and stay turned on by a dude.  Are there gay men that get that turned on fucking vaginas and can go on and on doing it?  If so, they aren't gay.

likes
1 year ago

The top fucks like a champ.

likes
1 year ago

i wanna fuck that redhead! hes so sexy to me 

likes
2 years ago

wow! awesome, he sure was poundin it hard for a str8 guy, would luv 2 get done like this!

likes
2 years ago

I know it's staged but I LOVE the BaitBus.  Can't wait until they do BareBus.

likes
2 years ago

The "straight" top guy is really HOT, would love to get fucked by him.

likes
2 years ago

The straight guy went by the name on Jeremy on broke straight boys where he was a model for a couple years.  I think he's hot as hell, you should see him take a dick up his ass.  It's nice to see him as a top.  I do believe he is straight just does gay4pay.  I think this is a few years old, and his porn career is over and he's working in the real world now.

likes
2 years ago

Hot bubble butt ..

likes
2 years ago

Soooo fucking hot hot hot

likes
2 years ago

The top is sooo hot! And the bottom has got a very beautiful ass. Nice fuck.

likes
2 years ago

i love the bottom's mushy butt. lol

likes
2 years ago

Top guy is hot as hell and he pounds good. That bottom guy is ugly as fuck.

likes
2 years ago

Straight?  If ever, no longer!

likes
2 years ago

The "Straight" guy played in another "str8" fake video but I wouldn't mind him fucking me like a fake str8 dude!

likes
2 years ago

I've seen the top someplace too.  I thought both were hot.  Love to be their third.

likes
2 years ago

I'd actually join this website if the bottom wasn't so fucking ugly.  

likes
2 years ago

Softest white butt on that bottom... and that top is so damn handsome.

likes
2 years ago

Yo!  You can get free access to this site via this link
http://www.xtube.com Just answer some questions and you can get free 24 hour access! 
It will only work for 30 people.  So, hurry up and check it out!

likes
3 years ago

Didn't look like he needed much convincing!  LOL!

likes
3 years ago

that moment when you see the straight guy..and you know you've seen him in other gay porn..

likes
3 years ago

Damn hes hot !

likes
3 years ago

Damn that top got a hot ass!!
And he is damn good at pounding ass!!

likes
3 years ago

Oh yeh, right, heterosexual men always enjoy fucking men in the ass that much, yeh, uh huh......lol

likes
3 years ago

I've always wanted to fuck that bottom (Steven Ponce) Hit me up in my inbox ;)

likes
3 years ago

any white boy whose ass jiggles like that,need a top like me.im black athletic and in the army.i run 5-7 miles 3-5 times a week.message me if u wanna feel jus like that lil cute bottom except more severely ass damaged

likes
3 years ago

I SO WANT HIM!!!!!! WISH HE WOULD FUCK ME FOR REAL...huhuuuhuu...

likes
3 years ago

i love when your hips slap against his ass, holy hotness!

likes
Showing Comments 1 to 32 of 34
Previous     1   2     Next

By xtube_sponsor
Video Added: 1 year ago
Sex Preference: Straight
Offline

You have not added any videos to your playlist. Click on the "+" in the video thumbnails to add videos.