listen at him nut in it

Embed Video

  • Large Video (640x480)
  • Small Video (480x360)
Rate:
(rated 87 times)
Embed
  • Video Details

    Date: 5 years ago

    Runtime: 1:19

    Views: 120,587

    listen at him nut in it

    wifey getting done by big tall guy with a big dick..this one done with digital camera we have really ot stuff on camcorder but we have to figure out ow to post it..

    Tags: it, in, he, nutted

    Categories: Ebony, Swingers

    28 Comments
    You need to or to post a comment.
    You need to or to post a comment.

    Top Comments



    Top Comment #1 by: blass123456789
    4 years ago

    Damn this ******ass is clappin louder than screamin fans at a Beyonce concert! I fuckin love it! Beat that *********** Clap that asssssssss! LOL

    likes
    Top Comment #2 by: k-holiday
    5 years ago

    dam that dudes ass is clappin

    likes

    All Comments



    7 months ago

    dude AZZ could make my dick reel happy tho!!!

    likes
    11 months ago

    HIS ASS IS NO STRANGER TO THE DIX LOL...

    likes
    1 year ago

    dude got that pussy squirtin clam juice... bet he nutted a pint of jizz deep in that sweet cunt

    likes
    1 year ago

    ******layed that wod down

    likes
    1 year ago

    Nice work.. that's how you beat pussy up.

    likes
    1 year ago

    So Sexy:

    likes
    1 year ago

    :)

    likes
    1 year ago

    So Sexy _

    likes
    1 year ago

    :):)

    likes
    1 year ago

    he can  beat mine up like that 

    likes
    1 year ago

    dude had nice legs and ass

    likes
    1 year ago

    very nice.. now that's how you beat pussy up.

    likes
    2 years ago

    i love the Toni back ground. love all your vids. Please post more and play another Toni song, this time try hands tied.

    likes
    2 years ago

    yesss for playing toni braxton in the background

    likes
    2 years ago

    DAMN HOT DEEP FUCKIN & BREEDIN.....HOT

    likes
    2 years ago

    Damn .... this dude was hot ... he kept that big fuckin dick burried in her hot pink pussy and hammered her like a ****:-)   I loved it at the end when he was blowin his nutt .... no pullin out for this guy ... he just kept that big cock burried deep in her pussy and then just kept that monster deep in her after he shot that babybatter so none of it leaked out.  I'll bet that pussy was all hot and wet when he finally pulled monster out.  Would love to lick that pussy like that :-)

    likes
    3 years ago

    He bred her real good

    likes
    3 years ago

    where he @

    likes
    3 years ago

    Ok...this was HOTT!!!

    likes
    4 years ago

    DAMN that's hot. He can do me like that

    likes
    4 years ago

    Damn this ******ass is clappin louder than screamin fans at a Beyonce concert! I fuckin love it! Beat that *********** Clap that asssssssss! LOL

    likes
    4 years ago

    yeah dude got a nice ass the way his ass cheeks split say he dose go both ways. love hot bi men.

    likes
    4 years ago

    hott vid...but (ah)...get a better camera person fa real

    likes
    5 years ago

    Fire the camera person!

    likes
    5 years ago

    dam that dudes ass is clappin

    likes
    5 years ago

    that was HOT as fuck, wish it was me gettin it in like that....

    likes
    5 years ago

    yea, fK HATERS. Great vids, and yall really enjoyed yaselves!!!

    likes
    5 years ago

    This is hot! make some more plz!

    likes

    By Welike3wayzinga
    Video Added: 5 years ago
    Gender: Bi-Couple
    Offline

    You have not added any videos to your playlist. Click on the "+" in the video thumbnails to add videos.