Stroke and Cum Slow Mo
Rate:
(rated 240 times)
Video Details

Date: 2 years ago

Runtime: 4:15

Views: 28,129

Stroke and Cum Slow Mo

Too horny to wash off, had to rub one out immediately. If I made you cum, comment, and add it to your favs :-)

Tags: cock, cum, dick, penis, uncut, cheese, head, glans, stroke, jamaican, penga, bicho, island, UncutIsland

Categories: Ebony, Big Cock, Amateur

119 Comments
You need to or to post a comment.
You need to or to post a comment.

Top Comments



Top Comment #1 by: guarani
2 years ago

Im still cummmming!! awesome!

likes
Top Comment #2 by: starks105
2 years ago

omg i want him lol

likes

All Comments



3 weeks ago

mmm I love cheese

likes
2 months ago

yummy

likes
3 months ago

Damn!!! Nice

likes
4 months ago

although i'm shaved smooth i love like my black guys real hairy especially his pubes an pits like this

likes
8 months ago

We have to see you getting some acton with that monster!

likes
9 months ago

hot...

likes
9 months ago

Beautiful cock.  The cheese looks good on it.

likes
10 months ago

luvta taste you

likes
10 months ago

i dream to suck an uncut cock with cheese

likes
1 year ago

love.....

likes
1 year ago

I think I love you!

likes
1 year ago

WOW hot vid hope U post mor soon

likes
1 year ago

hottttttttt

likes
1 year ago

que rico estas cabron!!!

likes
1 year ago

that was hot :p

likes
1 year ago

i could watch this all day long...so effen hot!

likes
1 year ago

wha a tease!

likes
1 year ago

Ur cock is so hot. Luv that big smooth head and all that sweet tasty ccum.

likes
1 year ago

Mezmorising!
Let me worship that shaft!

likes
1 year ago

Fuckin hot - luv that dick!

likes
1 year ago

Nice hot video and nice hot thick cum shots.

likes
1 year ago

i wanna make some hardcore vids with ya if possible.....i worship your hot bod and hung black dick.... I wanna skullfuck ya til hard then have ya ram my hot smooth tanned older tgurl asspussy fuckin hard filling me with your hot creamy seed...i wanna get dp'd doggy by the master race if your interested i never say no....ever. I will fuck and suck you anywhere xoxo Kelly

likes
1 year ago

Beautiful cim shot. I would love to lick that up for you.

likes
1 year ago

omg tell me ya like slutty older white trannys cuz i wanna get my mouth and asspussy filled with your hung hard african cock covered in your nutt i need ta reach you

likes
1 year ago

I'm such a sucker for those natural, uncut dicks.  Thanxxx for sharing!

likes
1 year ago

:-) yeah, that's right. No need to wash off, and suckng a guy who's got an unwashed dick is either fucking good :-p Nice jerk-off, dude.

likes
1 year ago

Hot vid! nice big dick!

likes
1 year ago

that hot dick skin half covering the head, then you pull it up and squeeze out that precum, then smear it around, seeing that skin sliding up and down, hot n bushy! the sound of you beating it out, heavy breathing and juicy foreskin! hot fresh spunk dripping off your fist, again pulling that skin up and getting all that dick juice out!

likes
1 year ago

Wish It Was In My Mouth!!!

likes
1 year ago

Ohhhh sooooo HOTTTT baby!! MMmmmm I love that dick!

likes
1 year ago

Im drooling...WOW

likes
1 year ago

NEGÃO QUE CARALHO GOSTOSO QUE VC TEM.

likes
Showing Comments 1 to 32 of 119
Previous     1   2   3   4     Next

By UncutIsland
Added: 2 years ago
Offline

You have not added any videos to your playlist. Click on the "+" in the video thumbnails to add videos.