A TRUE LEGIT DEEP THROAT

Embed Video

  • Embed this video is not permitted!
Rate:
(rated 476 times)
  • Video Details

    Date: 6 years ago

    Runtime: 4:24

    Views: 312,508

    A TRUE LEGIT DEEP THROAT

    Hey nasty fuckers! You've seen this throater before in my vids. Well this time he REALLY takes a good throat banging. I haven't counted, but as I say in the vid - go ahead and count and let me know how many times I bang his throat nonstop. This guys the real deal! As always, positive comments are appreciated (and a turn on!) Negative comments are easily deleted and user profile permanently blocked.

    Tags: throat, hung

    Categories: Big Cock, Blow Jobs

    123 Comments
    You need to or to post a comment.
    You need to or to post a comment.

    Top Comments



    Top Comment #1 by: CUMEATERMANAUS
    3 years ago

    Please, make more videos!

    likes
    Top Comment #2 by: footbxr74
    3 years ago

    i counted 64 thrusts ;)

    likes

    All Comments



    2 weeks ago

    That's the kinda of deepthroating I hope to accomplish someday!

    likes
    1 month ago

    ARE YOU JASON BRANCH?

    likes
    3 months ago

    good throat fuck

    likes
    3 months ago

    VERY hot fucking vid....Really like the way he talks about being in his throat....

    likes
    5 months ago

    I would like to see you cum down in his throat and watch the base of your cock throb.

    likes
    6 months ago

    graet to watch you and i like your voice  grrrrrr

    likes
    7 months ago

    Love how completely you control the slave,and how worshipful he is.  Would love to see more like this.

    likes
    8 months ago

    love it want to see you throat fuck him and cum deep in his throat.  want to try that throat myself but i up in Oregon.  love to see him taking you more and other big cocks too.

    likes
    8 months ago

    That's the way to use that throat man, can I borrow him ?

    likes
    9 months ago

    hmm great troatfuck man

    likes
    9 months ago

    great face fuck bud

    likes
    9 months ago

    Awesome! Your voice and cock are Hot!

    likes
    11 months ago

    Love that **** man. I'd like to see you with about 4 of your buds, all of you with huge cocks, trashing that pig's throat, and feeding him load. Great vids.

    likes

    i counted 140 thrusts into the back of this boy's throat.  amazing.

    another guy you should check out is this user:  throat-it-boy

    also amazing

    likes
    1 year ago

    A Dream of a facefuck
    Me next

     

    likes
    1 year ago

    Yoy are the best ,,,more Videos plz plz plz ,,,,,,,,

    likes
    1 year ago

    Great video and I like the sound of your voice and the  verbal but  what is  needed is  a HD camera and better lighting.

    likes
    1 year ago

    i d say thank you sir, hot throat fucker and what a voice, you just want to submit more

    likes
    1 year ago

    Give or take with margin of error of +/- 2, from start to finish about 141 chin to ball thrusts....about 11 where he sucked the head to mid shaft before going full tilt again.


    likes
    1 year ago

    now thats the way a real man gets his dick sucked.  damn good 

    likes
    1 year ago

    wow! the best!

    likes
    1 year ago

    This sucker is very submissive! Well done.

    likes
    1 year ago

    Great video! Gotta believe your deep voice verbal loosens up his throat to its full glory.

    likes
    1 year ago

    love ur vids

    likes
    1 year ago

    First round was 138 fuckin deep throatin' strokes'

    likes
    1 year ago

    perfect!!

    likes
    1 year ago

    Lucky guy, getting mouth fucked like that.  Hottttt!!!!!!!

    likes
    1 year ago

    It takes two to make a great cocksuck/throat fuck video - GREAT.  I'm told I'm good, but WOW!!  This one gets my cock dripping slime everytime!

    likes
    2 years ago

    I love your videos.  Your voice is so sexy, masculine and re-assuring.  I'd love to be a student of yours.

    likes
    2 years ago

    awesome

    likes
    2 years ago

    HOT!

    likes
    2 years ago

    oh yes plz train me

    likes
    Showing Comments 1 to 32 of 123
    Previous     1   2   3   4     Next

    By bgdkmuscleguy
    Video Added: 6 years ago
    Gender: Male
    Sex Preference: Gay
    Offline

    You have not added any videos to your playlist. Click on the "+" in the video thumbnails to add videos.