eating her pussy till she cums
Rate:
(rated 181 times)
Video Details

Date: 5 years ago

Runtime: 6:06

Views: 776,558

eating her pussy till she cums

while eating out my big breasted wife I decided to ad a little anal play.Started with one finger then switched to two . I think she liked it.I'm hoping she may let me take this a little further each time, maybe to a lillte full blown anal sex.( if I can talk her into it ) Thanks again, Baldballs

Tags: cum, ass, fuck, pussy, wet, anal, finger, licking, baldballs

Categories: Miscellaneous, Anal, Amateur

75 Comments
You need to Log in or Sign Up to post a comment.
You need to Log in or Sign Up to post a comment.

Top Comments



Top Comment #1 by: LeviRizerr
2 years ago

Damn, you know how to eat pussy like a pro ! Beautiful pussy too !

likes
Top Comment #2 by: spunkbabe
2 years ago

THATS IT BABY MMMM EAT HER CUNT FUCK YEAH

likes
See Replies (1)
Close Replies

All Comments



1 month ago

UP!
FANTASTIC...

(((DELICIA)))

likes
6 months ago

You're amazing. I want it exactly like that

likes
1 year ago

hot video

likes
1 year ago

I would have came sooner if I were her, That was cool.

likes
1 year ago

I would be curious to know how many girls like a finger in their ass while they area getting there pussy eaten. Many partner is quiet, shy, and I would say not extremely adventurous in bed. But man, one day when I was eating her she started lifting her ass in the air and moving guiding my hand down there. So, I though, what the hell, and I slid the end of my middle finger in her asshole while I continued to lick her clit.

Holy shit, did she cum fast and hard that day, and that's how I do it every since. Sometimes I reach up with my other and and squeee her nipple while I do that. 

Mmm.. the best part is feeling her asshole pusle and contract around my finger when she cums. And usually the pulses are right in time with her moans, so I know she is having a good orgasm.

Sound nice ladies?

likes
1 year ago

I'd like to eat her pussy.

likes
1 year ago

How many finger did you have in her ass.  What a nice pussy.

likes
1 year ago

God this video makes me so fucking wet.  Love the way you work your tongue.  

likes
1 year ago

Mmmm what a good clean puss eatin you musta been hungry hunnie !!

likes
1 year ago

you are so incredibily gentle with her...I don't see how she could resist. Great couple

likes
1 year ago

I luv to make a woman cum with my tongue.  I find it good to play with her nipples, too.

likes
1 year ago

Wow! What a lucky wife! You are definitely one of Xtub gems! 

likes
1 year ago

nice. slow pussy eating builds the chick uof a crazy orgasm

likes
1 year ago

I got so wet watching this video, Fantastic

likes
2 years ago

ohhhh this video makes me so wet. Thankyou for uploading.

likes
2 years ago

that finger in her ass pushed her right over the top. nice

likes
2 years ago

Mmmmmm love to eat pussy

likes
2 years ago

very hot vid i like how he licked so nice and slow very nice looking pussy too

likes
2 years ago

Damn, you know how to eat pussy like a pro ! Beautiful pussy too !

likes
2 years ago

THATS IT BABY MMMM EAT HER CUNT FUCK YEAH

likes
See Replies (1)
Close Replies
2 years ago

I would love to have you eat me like that while I was eating your wife...her perfect pussy looks amazing and the way you used your tongue and lips? Got me sooo wet! You two should have a threesome, I think I'd cum watching that

likes
2 years ago

pretty pussy and wow you know how to eat a pussy good...mmmmmm...want your mouth on me. Thank you for sharing

likes
2 years ago

Very nice pussy

likes
3 years ago

I loved this video!

likes
3 years ago

Nice pussy. Looks like it feel sooooo good.

likes
3 years ago

OMG, her pussy looks as soft as velvet. Wish i could devour her pinkness!!!

likes
3 years ago

I still love coming back and revisiting this just to watch the way you eat her... no, excuse me, DEVOUR her ;) Soooooooo hot and erotic to watch!!!!

likes
3 years ago

oh.my.god. serious, serious talent. Bravo....

likes
3 years ago

i wish someone would lick my pussy like that. i'm soaking wet from watching this.

likes
See Replies (1)
Close Replies
3 years ago

OMG this made me nutt sooo hard!
-Carlos

likes
3 years ago

absolutely WISH I had a man like that...I would have had multiple orgasms during that six minutes...so very hot...damn you know how to eat pussy!!

likes
4 years ago

Wish that was MY pussy he was working........totally HOT video, one of the best I've seen.

likes
Showing Comments 1 to 32 of 75
Previous     1   2   3     Next

Ad by Traffic Junky

By baldballs
Added: 5 years ago
Offline

You have not added any videos to your playlist. Click on the "+" in the video thumbnails to add videos.

Ad by Traffic Junky