Massive Raw Top
Rate:
(rated 156 times)
Video Details

Date: 1 year ago

Runtime: 9:44

Views: 106,585

Massive Raw Top

Huge top loads me

Tags: twink, hung, massive, gigantic

Categories: Latino, Big Cock, Anal

38 Comments
You need to Log in or Sign Up to post a comment.
You need to Log in or Sign Up to post a comment.

Top Comments



Top Comment #1 by: PinkHoleBoy
1 year ago

Viagra..?

he never got hard O_O

likes
Top Comment #2 by: Tpamsclecple69
1 year ago

SOOOO HOT!!!

likes

All Comments



4 months ago

Love to be fucked by dick like that - always cum in me!

likes
1 year ago

THE TOP NATHANIEL IS SO HIV POZ HIS DICK DOESNT WORK ANYMORE

likes
1 year ago

Scary Piers...beautiful limp dick...huffing...and still somehow it's kinda hot.

likes
1 year ago

didn't know u can cum without being hard, i learned something new!

likes
1 year ago

Looks like Piers Morgan was conducting an interview with Jesus on the television.

likes
1 year ago

I sucks that the top never got hard!

likes
1 year ago

Damn...hot!

likes
1 year ago

Damn Hot FUK...Great Lookin TOP Man

likes
1 year ago

Hot body and dick! Too bad he couldn't get that dick hard :(

likes
1 year ago

I wouldn't call that huge

likes
1 year ago

Ha he came in him


what a dick

likes
1 year ago

SOOOO HOT!!!

likes
1 year ago

what a lazy stupid bottom !! be uglay and fat and even he do wanna move his lazy ass !!!!

likes
1 year ago

breed my hole

likes
1 year ago

These limp dick guys don't know how to fuck. I'd take care of that ass real good

likes
1 year ago

Fucking awesome! Love watching you hit both kinds of poppers. More popper focused vids please!!

likes
1 year ago

That top stud is HOT!  Lucky you... wish he was riding my ass!

likes
1 year ago

damn he fucked da hell out dat booty

likes
1 year ago

i wish i can be the btm

likes
1 year ago

Viagra..?

he never got hard O_O

likes
1 year ago

I would let that black dude drill me raw anytime!

likes
1 year ago

I know that top! He rocked my socks off too!

likes
1 year ago

Basically agree with socal.. LOVe the primmis just lacks a littel in execusion. but none the lass still i hot vid keep up the good work. am sure when i begin to post i will get alot of "help" with the vids i post,, 

likes
1 year ago

The top just needed a little bit of passion...he was having a hard time...no pun intended.

likes
1 year ago

always a critic lol - but Socal you forgot 4. top's hot but can't get it up
:)

likes
1 year ago

Post more. my dick is hard

likes
1 year ago

Lucky boy! I want a try with that hot top! Great topping!

likes
1 year ago

This could have been a super HOT video. Problems were:

1. Do we really need to watch Russell Brand on the TV?
2. Your fucking porn playing in the background was too loud and distracting.
3. You couldn't keep your fucking hole up off the bed so that beautiful cock could really use you.

likes
1 year ago

That top was handsome! Gorgeous face mashed up into your ass! HOT!

likes
1 year ago

fuckin hot as hell love the blindfolded anonymous scene...great vids

likes
1 year ago

Man.... bet u needed a bag of ice after that!

likes
1 year ago

yeah man,,, he dicked you real good

likes
Showing Comments 1 to 32 of 38
Previous     1   2     Next

By zippori
Added: 1 year ago
Offline

You have not added any videos to your playlist. Click on the "+" in the video thumbnails to add videos.