10 minutes of fun and cum!
Rate:
(rated 125 times)
Video Details

Date: 6 years ago

Runtime: 4:34

Views: 169,898

10 minutes of fun and cum!

Unable to resist the effects of continued electro stimulation the results are predictable:)

Tags: cock, cum, hard, estim, jackoff, orgasm, electro, handsfree, pumping, hfo

Categories: Fetish, Jerk-off, My Cock

36 Comments
You need to or to post a comment.
You need to or to post a comment.

Top Comment



Top Comment #1 by: terryscock
2 years ago

plz let me suck ur cock very hot

likes

All Comments



1 year ago

Love seeing the shaft convulse before that first squirt comes out.  I had to back up and watch that again LOL 

likes
1 year ago

hot

likes
2 years ago

OMG so totally fucking hott. 

likes
2 years ago

I am very interested in getting setup with e-stim and sounding equipment. Any pointers as to what to buy and how to use it would be appreciated. By the way beautiful cock and nice cum shot. I'll suck you off any time. Love that white stuff!!!

likes
2 years ago

http://www.xtube.com like how you can see your contractions as you let all that cum go.[/i]

likes
2 years ago

plz let me suck ur cock very hot

likes
2 years ago

Very very interesting!!

likes
3 years ago

http://www.xtube.com was SO hot!

likes
4 years ago

Good vid but it would be sooo much better with audio. It's the moaning that really makes me hard. Thanks

likes
4 years ago

I cannot believe how much you came in that video!!! Delicious.... would love to lick it off of you... mmmmm thanks for the video!!!

likes
4 years ago

well what can any one say amazing cocck and cum i love to estim in my lingerie but wiill do some new vids that was hot

likes
5 years ago

wow fantastic vid!!what a feeling is it with e-stim?

likes
5 years ago

great vid !! 5 stars and added to favs !! keep up the good work !!
thanx for sharing !!!

likes
5 years ago

i stim also and i've never seen such a beautiful estim orgasm from such an incredible horny fat cock!! OMG!!!!

likes
5 years ago

holy shit !! that's amazing !!!! i gotta get hubby a setup like that !!

likes
5 years ago

MORE !!!!!!MORE !!!!!!MORE !!!!!!MORE !!!!!!MORE !!!!!!MORE !!!!!!MORE !!!!!!

MORE !!!!!!MORE !!!!!!MORE !!!!!!MORE !!!!!!MORE !!!!!!MORE !!!!!!MORE

MORE !!!!!!MORE !!!!!!MORE !!!!!!MORE !!!!!!MORE !!!!!!MORE !!!!!!MORE !!!!!!

MORE !!!!!!MORE !!!!!!MORE !!!!!!MORE !!!!!!MORE !!!!!!MORE !!!!!!MORE !!!!!!

likes
5 years ago

I love how your cock swells so noticeably with estim! HUGS

likes
5 years ago

Hot Hot Hot... makes me wanting to try !

likes
5 years ago

That is so amazing. looks like lots of fun.

likes
5 years ago

Another great vid. Love how your dick throbs with the pulses. Way hot.

likes
5 years ago

http://www.xtube.com between the two viewa made me hotter!

likes
5 years ago

Your videos are INCREDIBLE!!! Keep em coming! ;-)

likes
5 years ago

I jizzed right there with you.

likes
5 years ago

http://www.xtube.com

likes
5 years ago

I hope you do more.. would be nice to see one where your cock is bobbing up and down when you cum. do you turn it up at orgasm of just leave it at one level? have you ever tried stiming your prostate glad at the same time?

likes
5 years ago

this looks so good, I've got to find me something like that.

likes
5 years ago

i love your pulsating mushroomhead so much - make it bigger man, pump it before you put on your estim...

likes
5 years ago

http://www.xtube.com did that but must be wunderful. THX great vid as all the others!

likes
5 years ago

You are the standard I judge other estimmers by. Switching POV back and forth was way hot...

likes
6 years ago

I was using my ET-312 on CLIMB as I watched your video. Using conductive tubing in the deep groove behind your flaring ridge surely was hot. Your helmet became glossy as it engorged with arousal, until it dribbled thick white cream. We both enjoyed this session.
Thanks for sharing.
Jack

likes
6 years ago

Simply awesome!

likes
6 years ago

HOT< always love seeing a new stim video from you stud. Seeing your thick cock swell is amazing.

likes
Showing Comments 1 to 32 of 36
Previous     1   2     Next

By iestim
Added: 6 years ago
Offline

You have not added any videos to your playlist. Click on the "+" in the video thumbnails to add videos.