9X6 Active Duty model tearing up my hole
Rate:
(rated 303 times)
Video Details

Date: 1 year ago

Runtime: 8:06

Views: 121,185

9X6 Active Duty model tearing up my hole

This military stud from activeduty.com fucks my mouth and tears my hole up. Was recorded with my iphone in my garage so not the best, but wanted to share anyway

Tags: anal, raw, bigcock, oral, piercings, tattoos, breed, military, activeduty

Categories: Big Cock, Anal, Hardcore

43 Comments
You need to Log in or Sign Up to post a comment.
You need to Log in or Sign Up to post a comment.

Top Comments



Top Comment #1 by: hungboynbklyn
1 year ago

is there a part two with the cum shot?  damn !   

likes
Top Comment #2 by: -Rawr-
1 year ago

Damn, I'd like to know which model it was too

likes

All Comments



4 months ago

hot cock sucker, hot cock!

likes
6 months ago

The bull has an awesome dick, but you had to fuck yourself while he stood there most of the time, it wasn't until the end that we find he is alive!

likes
6 months ago

damn he can fuck my throat and ass too :) hot vid

likes
6 months ago

LMFAO IF THATS 9 INCHES THAN I DUNNO WHAT KIND OF HORSE DICKS I'VE HAD. LOOKS MORE LIKE 7 INCH DICK. STOP LYING ABOUT SIZES DICKHEADS

likes
7 months ago

why is it upside down? hard to get into like that

likes
8 months ago

Dam hot and he loves your ass

likes
8 months ago

Great video!  Emolaw69 you keep lookin hotter

likes
9 months ago

very hot

likes
9 months ago

Darn man you know how to work a mans cock, Sweet ass

likes
9 months ago

miliitary cock

likes
10 months ago

awesome video!!!

likes
10 months ago

That guy has a crazy big beautiful cock. Love watching you slobber on it and suck it into your hungry ass!

likes
10 months ago

WOOF damn hot hope you get him again

likes
1 year ago

one of the hottest vids here

likes
1 year ago

would love to pound that ass and make you cum just by fucking you

likes
1 year ago

EXTREMELY DELICIOUS BIG FAT JUICY COCK & EXCELLENT SUCK JOB....OUTSTANDING BAREBACK FUCKIN

likes
1 year ago

Absolutely hot!

likes
1 year ago

Excellent. I only missed sloppy seconds. :@)

likes
1 year ago

damn so hot

likes
1 year ago

Damn good shit Man..!!!

likes
1 year ago

Hacia rato que no veia pelos weros
Y menos mientras se despeinan jeje

likes
1 year ago

HOLY FUCK!! That was damn hot!!

likes
1 year ago

Damn, I'd like to know which model it was too

likes
1 year ago

oh yes!

likes
1 year ago

You always manage to make me cum. Now if only you could do it in person someday! Even just a BJ would be amazing from my favorite XTuber.

likes
1 year ago

fucking hot

likes
1 year ago

hot video!!!

likes
1 year ago

I LOVE SAN DIEGO! LOL what a hott vid.. there are so many men here in SD for us to service! great job bro... hope to see him back

likes
1 year ago

Beautiful sexy, thx for sharing

likes
1 year ago

Great show!

likes
1 year ago

Incredlible big slab of meat! I wanna throat him too!

likes
1 year ago

Great way to show our troops support :-)

likes
Showing Comments 1 to 32 of 43
Previous     1   2     Next

By Emolaw69
Added: 1 year ago
Offline

You have not added any videos to your playlist. Click on the "+" in the video thumbnails to add videos.