Breeding a tight little boy hole
Video Details

Date: 1 year ago

Runtime: 7:52

Views: 343,463

Breeding a tight little boy hole

hairy daddy fucking a 20 y/o little sissy bottom boy. Dumped a hot nice load in the end, after i make him beg for it. enjoy! and thanks for the positive feedback.

Tags: asian, anal, hairy, bareback, bottom

Categories: Interracial, Daddies, Amateur

282 Comments
You need to or to post a comment.
You need to or to post a comment.

Top Comments



Top Comment #1 by: pisulino
1 year ago

wow wow wow, can't stop watching this, FUCKING HOT, instant hard on, what a hot and sexy top fucking that sweet ass bottom, woof

likes
Top Comment #2 by: back2life
1 year ago

HOLY SHIT that was HOT!!! - The only thing to have made that hotter would have been to see your face when you blew. - but DAMN!!

likes

All Comments



2 days ago

One of the hottest love/sex sessions here.

likes
2 days ago

One of the hottest love/sex sessions here.

likes
2 weeks ago

My kind of daddy. *.*
wanna be boywife

likes
1 month ago

This is FIRE!

likes
2 months ago

Nice ride

likes
2 months ago

hottt

likes
2 months ago

This daddy is hot and deserves better ass than this

likes
5 months ago

beeing bred by someone like you is an honour.  Love your groanings when you release your load.  I picture you and me doing it face to face and feeling your deep breath and kissing passiontately while you generously give me your manly load... dreams don't cost a thing!

likes
6 months ago

very hot . Ilike being fucked like that by a top daddy

likes
6 months ago

Mm. fuck. this made me horny.

likes
6 months ago

the top is hot!

likes
6 months ago

breeding sissy boys IS great fun!

likes
7 months ago

telio poustis

likes
7 months ago

hot

likes
8 months ago

so hot!both of you

likes
8 months ago

sooo hot!! wish i could fav this for later :3

likes
9 months ago

damn that is so hot

likes
9 months ago

Breed me next!!!

likes
9 months ago

I would have begged for it too !!! U r soooooooo sexy ;-)

likes
9 months ago

OMG, so hot!
would be your boydaddy bottom anytime handsome DAD!

likes
9 months ago

i'm not much of a bottom but would love to have you fuck and breed me.  fucking hot man

likes
9 months ago

OMG!
Yoou are one smoking hot daddy.
That was one lucky boy to run into you.
Why no scoreing on tis one?  



likes
9 months ago

So hot!!!

likes
10 months ago

fantastic hot daddy. love u.

likes
10 months ago

The sexiest little bottom ever! :P

likes
10 months ago

That was so hot, I love it when you smack his butt. 

likes
11 months ago

guapooooo

likes
11 months ago

you`re such a fucking hot daddy! i want you!

likes
11 months ago

fantastic

likes
11 months ago

OMG you are so fucking hot, I need u fuck me

likes
11 months ago

My Skype:revoltswind. I look for big cock top

likes
11 months ago

http://www.xtube.com hot!

likes
Showing Comments 1 to 32 of 282
Previous     1   2   3   4   5     Next

By muscle4bottom
Added: 1 year ago
Offline

You have not added any videos to your playlist. Click on the "+" in the video thumbnails to add videos.