mmf 3way I pop friend's cherry
Rate:
(rated 529 times)
Video Details

Date: 5 years ago

Runtime: 9:36

Views: 1,392,704

mmf 3way I pop friend's cherry

His first 3way and first ass fuck - I deflower friend while he gets my wife off

Tags: group, anal, amateur, bisexual, bi, threesome, 3way, mmf, mfm, cherry

Categories: Swingers, Group Sex, Amateur

107 Comments
You need to Log in or Sign Up to post a comment.
You need to Log in or Sign Up to post a comment.

Top Comments



Top Comment #1 by: tjj080405
3 years ago

This video is one of the hottest MMF videos I have ever seen. easing into that cherry ass...Fucking harder so hot. That cherry ass writhing and begging for more. your wife's moans and screams as she begs for more, throbbing in ecstasy. The way he frantically grinds your wife's pussy with his fingers and hands, his body being ****** down into her, as she lifts to meet you and you all explode in rapture...my pussy is throbbing, hot juices seeping out as I yearn to please myself...

likes
Top Comment #2 by: porn4all
3 years ago

Hotter than any professional movie, fun and tasteful. SO sex-positive. That is what sex is supposed to be.

likes

All Comments



2 weeks ago

wow - so hot,  I love the notion that he gets the pleasure of your wife, as you get the pleasure of his virginity...... what a trade!!  Mmmmmm

likes
1 month ago

This is a damn hot video...

likes
2 months ago

Wow! I really wanna be the middle man here!!

likes
3 months ago

That was really hot. Your friend really knows what he's doing with his hands. Hearing your wife was a real turn on. You guys were laughing and enjoying yourselves, too. That was also really hot. Your wife has nice legs and you have a nice ass. I wish I could have seen more of you guys, and your friend.

likes
3 months ago

Gotta love ATB.  Love your guy's choice of play tunes..  Trance classics are the best  :-)

likes
4 months ago

wish i was your friend.  love you to fuck my ass while i play with and fuck your wife

likes
5 months ago

nice action

likes
5 months ago

fuckin hot

likes
6 months ago

hubby, nice dick on you and love watching your ass as you fuck.  wiffie, i'm a gay guy and i know you would be a great time.  both of you know what sex is about!  thank you for sharing.

likes
6 months ago

great video i wish that was me in the middle

likes
8 months ago

this video was hot!! does anyone know what the name of the song playing in the background? been stuck in my head. right around 1:31

likes
10 months ago

Great video.  Wish I was there.

likes
11 months ago

damn, very hot!  everyone's having a great time there!!  i'd love to enjoy a night like this!

likes
1 year ago

damn hot !!

likes
1 year ago

omg!! would love to have my cherry popped like this! you two are soooo sexy! Im in miami btw....

likes
1 year ago

Hottest....couple....ever! I love how the friend alternates from slapping your ass to fingering her pussy and how me curls his foot around your legs cause it feels so fucking good.........Well done!

likes
1 year ago

Fucking incredible!

likes
1 year ago

One of the HOTTEST videos I have seen. As a straight male I have never let a guy fuck me in the ass. I might change my mind with you two though.

likes
1 year ago

That was hot!!!.. you folks are just too hot for Florida!

likes
1 year ago

damn.....   amazingly hot... great synergy...

likes
1 year ago

That fuckin hot..the husband (younger man) breeds the older man ass...two thumbs up.   MORE PLEASE

likes
1 year ago

So fucking hot! Did y'all kiss after you finished fucking him? That's what it looks like, I just can't tell. SO HOT!!!!!

likes
1 year ago

Wow. Damn.

likes
1 year ago

so sweet!

likes
1 year ago

fucking hot vid !!!

likes
1 year ago

For a first timer he sure took it like a trooper! Wish I could've watched his face! All your vids are so friggen hot!

likes
2 years ago

Looks like a good time to me!!

likes
2 years ago

i'm super picky ... but i would fuck all 3 of u 

likes
2 years ago

Fuck yeah that was so hot...love the way you OWN your buddy's ass and pump him full of sperm...he was in another world...thanks guys...you're the best

likes
2 years ago

first off you guys have awesome taste in music.second you both are extremely hot and third...i would love to be your bottom and let you use me any way you want!

likes
2 years ago

loved it.......you can pop my anal cherry anytime

likes
2 years ago

One of my all time favs!

likes
Showing Comments 1 to 32 of 107
Previous     1   2   3   4     Next

By westpalmbicouple
Added: 5 years ago
Offline

You have not added any videos to your playlist. Click on the "+" in the video thumbnails to add videos.