stroking cock when maid walks in again
Rate:
(rated 33 times)
Video Details

Date: 6 years ago

Runtime: 0:38

Views: 190,981

stroking cock when maid walks in again

title says it all

Tags: hotel, caught, motel, maid

Categories: Voyeur, Fetish, Amateur

22 Comments
You need to or to post a comment.
You need to or to post a comment.

All Comments



3 years ago

hey jimmasin how do I get in touch with you. I do the same thing lets talk

likes
5 years ago

More! These are great!

likes
5 years ago

Dude I LOVE your videos...I soooo want to try this but I don't think I would have the balls to go through with it. Just once I want to see one of your vids when the maid actually stays and watches for a while instead of just freaking out and running away...that would be HOT!!! I would probably blow my load from the anticipation as soon as I heard the knock on the door if I tried this.

Keep up the great work.

likes
5 years ago

She backed out so fast! I really wonder what went through her head!! LMAO

likes
6 years ago

funny

likes
6 years ago

do you wait for them on purpose

likes
6 years ago

LMFAO

likes
6 years ago

This is real hot man!! Good action ;-))

likes
6 years ago

Bottle of lube---$2.99, Hotel room---$112.89, seeing the look on the paids face when she catches you doing the dirty--- Priceless...

likes
6 years ago

That was funny as HELL!!

likes
6 years ago

you commented on my vid, so now it's my turn. I used to be a night maid, and I did walk in on a couple once going at it.. I wasn't expecting to catch anyone in the act..but I sure was embarrased that I did...went home and got off thinking about it. I was only 18 at the time.. SO...keep it up..maybe some of these ladies go get off later on! Pretty Hot! ~Sy

likes
6 years ago

She sure backed out in a hurry! You need to find a hotel with a kinky maid!

likes
6 years ago

That shit was funny!!!! I LOVE IT

likes
6 years ago

That's great fun to watch

likes
6 years ago

sexy video dude!!!

likes
6 years ago

sweet!

likes
6 years ago

unique

likes
6 years ago

fab!

likes
6 years ago

you are a filthy fuckin ****! I LOVE THAT IN A MAN ! LOL KEEP THE VIDS COMING DUDE I LOVE 'EM !

likes
6 years ago

Yep, I know that this is your thing. And mine!!! But man, I'd love to see you cumming a little more. You're so fucking hot...

likes
6 years ago

too bad she didn't stay for the whole show!!!

likes
6 years ago

i love your vids! Keep em cumming!

likes

By jimmasin
Added: 6 years ago
Offline

You have not added any videos to your playlist. Click on the "+" in the video thumbnails to add videos.