Fuck My Face, I luv it ! MMM Hot Vid
Rate:
(rated 22 times)
Video Details

Date: 1 year ago

Runtime: 9:06

Views: 11,161

Fuck My Face, I luv it ! MMM Hot Vid

Hot Sexy Yella Boy. Sucked da Dick, ate that nice juicy ass, and let him fuck da shit out my mouf until he shot all down my throat..hot hot hot mmmmm yummy it was.

Tags: sexy, ass, fuck, dick, suck, face, my, nutt, eat, rim, room, yellow, supahead21

Categories: General Gay, Ebony, Blow Jobs

17 Comments
You need to or to post a comment.
You need to or to post a comment.

Top Comments



Top Comment #1 by: aggtownsexy
1 year ago

a dude was finally vebal and u put music with the video? why u do that?? lol

likes
Top Comment #2 by: dontgivea_fuq
1 year ago

Yeah man I agree about the music... they finally talk and you add music lol. Doesn't make sense. Coulda easily been my fav vid of yours.

likes

All Comments



6 months ago

Dudes ass is perfect!!!

likes
7 months ago

THE MUSIC RUINED THE WHOLE THING----- IS THIS A DICK-SUCKIN VIDEO OR THE FUCKIN BILLBOARD TOP FORTY?

likes
1 year ago

damn that was hot, i'm in houston too mane, i wanna meet dudes to suck like that

likes
1 year ago

I wanna eat dude ass while he fuckin yo face!!

likes
1 year ago

oh yes, i jus totally blocked this fat insecure HATA below me, and it feels peerrrty good.. If anyone has this motherfucker, i suggest u quickly swap this bug wit a block immediatly....

likes
1 year ago

music was horrific!

likes
1 year ago

i was diggin da elle varner a lil bit.didnt kno she was dat dope.

likes
1 year ago

music sucks!!!!!!!

likes
1 year ago

Yeah man I agree about the music... they finally talk and you add music lol. Doesn't make sense. Coulda easily been my fav vid of yours.

likes
1 year ago

THIS IS HOW I MADE THIS FUCKIN VIDEO 2 MY LIKING.. I CAN SEE AND I CAN HEAR MY MAN, AND ELLE VARNER IS MY BITCH IF I WANT HER TO PLAY SHE GONE PLAY.. IF U HAVE A PROBLEM GO WATCH YALL TYPICAL NASTY ****VIDZ, AND GET DA FUCK OFF MY PAGE.. THANK YOU

likes
1 year ago

LMAO at the corny music...

likes
1 year ago

u can't see much n u put music do better next time

likes
1 year ago

nice video bro..but cut the music ..it takes away from the fun

likes
1 year ago

hott vid wanna his is voice tho

likes
1 year ago

a dude was finally vebal and u put music with the video? why u do that?? lol

likes
1 year ago

Damn wish I can have a go at your mouth =p

likes
1 year ago

:) Oh yes, I makes my men feel good lol

likes

By Supahead21
Added: 1 year ago
Offline

You have not added any videos to your playlist. Click on the "+" in the video thumbnails to add videos.