she love it when i eat her
Rate:
(rated 105 times)
Video Details

Date: 2 years ago

Runtime: 13:23

Views: 124,435

she love it when i eat her

real black man eatting a nice juicy pink pussy and fucking and she suck deep and loveing it i love eating her pussy i can eat her up for hour she cant take it tho

Tags: sex, black, teen, pussy, interracial, hardcore, wet, ebony, suck, thick, eat, lick, oral, eating, bbc, verbal, clit, licking, chicago, eatin, dp, fingers, amateu, interracial-ass, eattingpussy, worship--amateur

Categories: Swingers, MILF, Hardcore

44 Comments
You need to or to post a comment.
You need to or to post a comment.

Top Comments



Top Comment #1 by: gurid
2 years ago

I bet thats the best cunt licking she has ever had! and the way you fucked hae and licked her right after you took your dick out made me crazy. I am gay and still you eating that pink cunt made me shoot bud!

likes
Top Comment #2 by: phatassbootilicious
1 year ago

I need me a *****like that dammm!!!

likes

All Comments



1 year ago

you can eat me like dat 

likes
1 year ago

at some parts he look like he suckin a small dick. ijs

likes
1 year ago

is neck is tired

likes
1 year ago

hot

likes
1 year ago

dammm this hot

likes
1 year ago

 i love super oral dudes like this.....

likes
1 year ago

hot video man

likes
1 year ago

oih man i so wanna eat that pussy

likes
1 year ago

Very hot. You got skills

likes
1 year ago

You like vanilla?

likes
1 year ago

id eather pussy ******then eat your ass then we fuck that bitch together

likes
1 year ago

I need me a *****like that dammm!!!

likes
1 year ago

can i help too

likes
1 year ago

xoxo

likes
1 year ago

:)

likes
2 years ago

That's hot the way you eat her, fuck her over and over.  You are making her cunt ooze creamery nectar from the gods surely you are going to eat it up.

likes
2 years ago

OOOMMMG , I've found my lover!!! I'm fucking jealous!!!

likes
2 years ago

This is how you treat yoni! Take notes fellas!

likes
2 years ago

Nothing Like Oral Man Eating, Licking, Sucking & Making that Pussi More Wet & Juicier Than it already is.....GREAT VIDEO

likes
2 years ago

sweeeet pusssyyyy hmmmm

likes
2 years ago

This is why I love my city... Chicago got the best pussy ever!

likes
2 years ago

ABSOLUTELY OUTSTANDING PUSSY LICKING/SUCKING/CHEWING...BIG WET TONGUE & BIG THICK DICK....I COULD WATCH YOU EAT PUSSY ALL DAY...HOT & HORNY WHEN U SAYING,  "UH HUH" & "MMMMM HUH" WHILE SHE SAYING NOOOO AT 7:45 IN, AND U KEEP SAYING..."MMMMM HUH" AND CONTINUE SLOBBERING HER CLIT...SENSATIONAL TONGUE FLIPPING ....THE BEST PUSSY LICKER..LUV TO WATCH UR BIG TONGUE WAGGING BACK & FORTH WHILE U SLOBBER PUSSY

likes
2 years ago

But more importantly, do you LOVE eating her?

likes
2 years ago

Niiiiiiiice....

likes
2 years ago

that shit made me soooo wet. can i be next?

likes
2 years ago

thats what im talkin bout.. eat that pussy baby.. i wish i was next.  i jus love this

likes
2 years ago

I need you to eat me and fuck me daddy.  I will choke on that cock for days!  Damm that shit is so fucking hot.  Contact me

likes
2 years ago

HOT AS FUCK!!!

likes
2 years ago

my fav vid ever

likes
2 years ago

damn i love the way u biite on the pussy. i think im in love lol

likes
2 years ago

HOT!!!

likes
2 years ago

me next 

likes
Showing Comments 1 to 32 of 44
Previous     1   2     Next

By xxx773
Added: 2 years ago
Offline

You have not added any videos to your playlist. Click on the "+" in the video thumbnails to add videos.