boy takes 18

Embed Video

  • Large Video (640x480)
  • Small Video (480x360)
Rate:
(rated 175 times)
Embed
  • Video Details

    Date: 7 years ago

    Runtime: 3:33

    Views: 270,632

    boy takes 18

    first vid of me taking my new 18 inch didlo, i can get about 14 inches inside of me so far

    Tags: dildo, slut, huge, young, 18, twink, loose, ended, doudle

    Categories: Anal, Twinks, Hardcore

    48 Comments
    You need to or to post a comment.
    You need to or to post a comment.

    Top Comment



    Top Comment #1 by: apig4undies
    2 years ago

    Great work, you must have one very happy hole. Thanks for sharing.

    likes

    All Comments



    2 years ago

    Congratulations!  I bet that feels GREAT!  Doesn't it?

    likes
    2 years ago

    Great work, you must have one very happy hole. Thanks for sharing.

    likes
    3 years ago

    http://www.xtube.com/watch.php?v=VQkxc-G463-

    likes
    3 years ago

    fuck i really lust for u your amazing dude

    likes
    3 years ago

    I would love to fuck you!

    likes
    5 years ago

    You're well on your way to 18\" -- and maybe more.

    likes
    5 years ago

    Wow!

    likes
    5 years ago

    Damn! I wish I could do that with a dildo!

    likes
    6 years ago

    awesome hole

    likes
    6 years ago

    fawk damn thats deep

    likes
    6 years ago

    dude, you should try to take it all...

    likes
    6 years ago

    take a ruler and measure 14 in outside your body then ask yourself exactly whare it's going inside you and what damage it might be doing

    likes
    6 years ago

    mmmmmmmmmmm WOW! ! ! !

    likes
    6 years ago

    mmmm

    likes
    6 years ago

    mmmmm I wanna lick it clean after you pull it out of your tiny body

    likes
    6 years ago

    thickness matter :)

    likes
    6 years ago

    Fuck yeah! Here's a challenge for you - shove the 18\" in all the way, and then have a buddy fuck you, hard! I've done this with a 12\" double header, and it will really blow your mind! Like being fucked with two feet of cock! Maybe start with the 12, and then go to the 18\" - then we get two videos!

    likes
    6 years ago

    won't be too long before you get the final 4 in. up that hott sloppy boycunt

    likes
    6 years ago

    Hot ass! ;)

    likes
    7 years ago

    Fuck,, you nasty ass cunt, you need to get fisted next...

    likes
    7 years ago

    Man you have an ass!!!!!!

    likes
    7 years ago

    you think its hot gettin up2 14'' in ya ass just wait till you reach 17-18'' my god you'll be pissin and cummin at the same time its fuckin awesome experiance i love it....but yet again man its great to see a young guy in2 abusin his pussy like that its soooo hot its unreal....fuckin lov it!!!!

    likes
    7 years ago

    That would feel good! keep trying for the next few inches.

    likes
    7 years ago

    omg
    I wanna stick you so bad right now
    lol

    likes
    7 years ago

    It's so hot this vid - I keep cuming back to look at it... and hoping to get to see u squeeze the last couple on inches inside!! Keep on with the training!

    likes
    7 years ago

    ok u have no fucking idea how hot that is..... i only have 8x6 uncut but i would love to fuck you loose for a bit then use that one u dude...... top favorite man.... keep up the good work and keep 'em commin. lets see if u get up to a fist.....

    likes
    7 years ago

    it actually looks like you're trying to squeeze your intestines back in... kinda gross

    likes
    7 years ago

    Make a New Vidio after you get it all the way in!!

    likes
    7 years ago

    alright now you can almost take me ;)

    likes
    7 years ago

    alright it's been two months since you posted this. I want a video showing you taking it all now.

    likes
    7 years ago

    good boy! you know how to behave! now you gotta work on getting the whole thing in!

    likes
    7 years ago

    Try letting it sit inside you a while to get really warm, then you'll be able to take it all the way in and i bet you'll shoot when it slides past your prostate.

    likes
    Showing Comments 1 to 32 of 48
    Previous     1   2     Next

    By slave4xtube
    Video Added: 7 years ago
    Gender: Male
    Sex Preference: Gay
    Age: 29
    Offline

    You have not added any videos to your playlist. Click on the "+" in the video thumbnails to add videos.