Feeling kinda horny

Embed Video

  • Large Video (640x480)
  • Small Video (480x360)
  • Video Details

    Date: 3 years ago

    Runtime: 3:37

    Views: 79,688

    Feeling kinda horny

    "He says he was feeling kinda horny, if this is his kinda, then we can't imagine how horny he gets when he's really into it. His swollen member keeps defying the laws of nature as it gets bigger and bigger with each stroke!"

    Tags: cock, masturbation, dick, jerk, off, jack, thick

    Categories: Amateur, Big Cock, General Gay

    85 Comments
    You need to or to post a comment.
    You need to or to post a comment.

    Top Comments



    Top Comment #1 by: totonyto
    3 years ago

    too bad we didn't see your hole

    likes
    Top Comment #2 by: Silverfoxqc
    3 years ago

    i want you baby

    likes

    All Comments



    1 year ago

    WOOF,WOOF ;-)

    likes
    1 year ago

    you're so cute I want to fuck the *****of your ass and your face !!

    likes
    1 year ago

    Jim Morirson lives!!

    likes
    1 year ago

    what a hot boy!  exactly the kind i like to meet in the toilets for some bareback, no questions asked, flip fucking and load trading!

    likes
    1 year ago

    just gorgeous !

    likes
    1 year ago

    YOU ARE ONE SEXY MAN

    likes
    1 year ago

    damn! i'd love to suck the milk right out of ya! then go for a ride on that big beauty! woof! u got my creaming BIG TIME!

    likes
    1 year ago

    Cool Penis and wank.

    likes
    1 year ago

    super !!!

    likes
    1 year ago

    SUPER hot guy...SEXY HAIR...and face...and COCK

    likes
    1 year ago

    DID he Cum?

    likes
    1 year ago

    Very handsome!

    likes
    1 year ago

    Love the way you hold it, nice technique.

    likes
    1 year ago

    wish that was my chest u were jerkin on

    likes
    1 year ago

    juicy meat - so hot

    likes
    1 year ago

    Please take of your t-shirt

    likes
    2 years ago

    You are sooooo beautiful!!!

    likes
    2 years ago

    hot

    likes
    2 years ago

    It was a great pleasure watching you masturbate that sexy penis!

    likes
    2 years ago

    Delicious cock!

    likes
    2 years ago

    wow young cute and huge cock , is divine ur uncutcock !!!!!!

    likes
    2 years ago

    so cute.  i'd love to play with that hot tool.

    likes
    2 years ago

    Ur DAMN, DAMN handsome
    love ur bush and horny face expression

    likes
    2 years ago

    you got me feeling horny too

    likes
    2 years ago

    stunning looker lovely cock that needs sucking and needs a tongue round balls and crack, mine lol

    likes
    2 years ago

    the most beautiful face ever and impressive hardon. sexy thights too

    likes
    2 years ago

    GOOOODDDDDDDDD

    likes
    2 years ago

    watching this video I just wanna kneel down between your legs, worship your cock and suck it till you cum in my mouth

    likes
    2 years ago

    oh man, i wan u so bad, wanna wrap my tongue and lips round that big beautiful studgod dick, feelin it gettin bigger and pulsin as i suck it deeper n deeper down my throat, my hands caressin ur hot stud arse,, my eyes lost in ur hot masculine sensuous face, longin to savour the taste of ur sweet hot seed and swallow it deep...thanks

    likes
    2 years ago

    Oh My Heavens, he is truely amazing.  I think Im pregnant.

    likes
    3 years ago

    Beautiful face!!! Please point you cock at the cam so we can see some foreskin action!!  ;-)

    likes
    3 years ago

    PERFECTION!

    likes
    Showing Comments 1 to 32 of 85
    Previous     1   2   3     Next

    By throw_the_dice
    Video Added: 3 years ago
    Gender: Male
    Offline

    You have not added any videos to your playlist. Click on the "+" in the video thumbnails to add videos.