my girl loves black cock
Rate:
(rated 55 times)
Video Details

Date: 2 years ago

Runtime: 15:24

Views: 101,427

my girl loves black cock

Tags: black, cock, girl, my, loves

Categories: Amateur, Big Boobs, Interracial

31 Comments
You need to Log in or Sign Up to post a comment.
You need to Log in or Sign Up to post a comment.

Top Comments



Top Comment #1 by: bignate5907
2 years ago

does that guy even know what his dick is for???

likes
Top Comment #2 by: closetfreak757
1 year ago

goes to show that not all black men with big dicks know how to used them... sad but true!

likes

All Comments



1 year ago

He can fuck me if it will make him more excited.

likes
1 year ago

she is so sexy, i wish she was my wife!

likes
1 year ago

goes to show that not all black men with big dicks know how to used them... sad but true!

likes
1 year ago

you have a good girl

likes
1 year ago

this is sex? bring that pretty dick over here. i'll show him how to use it.smh

likes
2 years ago

boringggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggg​gggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggg​gggggggggggggggg

likes
2 years ago

i want tha black guy

likes
2 years ago

I know, I'm gay, but if he fucked me like that, I'd have given him a lesson or tossed him out of the bed -- too bad too, cause he wasn't bad looking

likes
2 years ago

dude fucks like a virgin

likes
2 years ago

NICE

likes
2 years ago

YOU SHOULD HAVE ATE HIS ASS AND SUCKED HIS DICK WHILE HE WAS EATN YOUR GIRL.

likes
2 years ago

Fantastic tits and nipples!!!! That is one smokin hot lady!!! Would love to see more. Much more. Don't think I would ever tire of seeing her.

likes
2 years ago

that shit was sorry!

likes
2 years ago

hot very hot!!!!

likes
2 years ago

SHE SEXC

likes
2 years ago

nice ass boy!!

likes
2 years ago

fucking amazing.
thanks a lot.
great girl.
great fucking.
great cameraman.
thanks a lot.

likes
2 years ago

MOre videos Love creampies

likes
2 years ago

I hope he knocked her up.

likes
2 years ago

You go girl. You are lucky to get that big black dick. I want to be next.

likes
2 years ago

i would destroy that!!! lol

likes
2 years ago

dam yo girl sexy let me smash dat pussy the rite way

likes
2 years ago

that guy is hot

likes
2 years ago

approaching made easy! visit my page and follow the link!

likes
2 years ago

Seriously..?? If she want that true get down, let me know where to fly to. This nigga look like he making love, he done took his wedding ring off and put it on another finger- THATS FAKE PLAYA MOVE #!!-I added this to my favorites cuz ya chick look like she know how to get loose, but buddy fuck like a stiff or he in love... licking the nah nah for less than a minute??? holla atcha boi- 305 TIL' I DIE....

likes
2 years ago

A MATCHED PAIR, ONE GUY LEARNING TO FUCK AND ANOTHER TRYING TO LEARN HOW TO USE A CAMERA.

likes
2 years ago

very hot!!

likes
2 years ago

does that guy even know what his dick is for???

likes
2 years ago

The videos were okay. Make some more with some black men who can actually fuck. I'm sorry but she looked like she can really take a dick and this was just a little humping. Pound that shit man.

likes
2 years ago

great vids, but the camera angle on them is killing me...sexy ass chick!...just need a tripod!

likes
2 years ago

good video but the way the camera angle are could make u dizzy as shit....sorry..

likes

By katandjoker
Added: 2 years ago
Offline

You have not added any videos to your playlist. Click on the "+" in the video thumbnails to add videos.