Hot Glory Hole 3way
Rate:
(rated 867 times)
Video Details

Date: 3 years ago

Runtime: 4:59

Views: 232,342

Hot Glory Hole 3way

This was a planned 3way with a hot married guy to meet up at the glory hole. The glory hole guy let me set up my two cams. Probably the hottest sex I've ever had and definitely the best kissing. This guy and I had some major intense energy going on... so much, that we forgot about the glory hole at times. We'll definitely be seeing more of each other. Pretty damn proud of my work on this video... love when the beat kicks in. It will be tough to top this video, but I'm determined. I get a kick out of making these... hopefully bringing porn to another level and/or inspiring people to be creative with their vids. Enjoy -

Tags: cock, dick, group, suck, big, blowjob, hairy, gloryhole, bi, top, jock, threesome, hole, glory, threeway, stud, married, 3way, anonymous

Categories: Group Sex, Blow Jobs, Amateur

213 Comments
You need to or to post a comment.
You need to or to post a comment.

Top Comments



Top Comment #1 by: malehunger
3 years ago

This vid not only made me "squirt" it was the best orgasm I've had so far this week! You did a beautiful job of ediiting what was clearly a very hot time between three hot, horny men. The guy on the other side of wall was a lucky sob <g>! This is what T-rooms and glory holes are all about. The chance encounter that turns into fucking hot NSA sex.

likes
Top Comment #2 by: greenkai3000
2 years ago

One of the best amateur videos I've ever seen. Thanks for sharing this incredibly hot pair of studs with us. Hope you bring them back again for more.

likes

All Comments



5 hours ago

Most Glorious Glory Hole video, it rocks

likes
1 week ago

Fucking amazing!!!!!!!!!! Thank you!!!!!

likes
2 weeks ago

Holy shit, what a hot vid!

likes
1 month ago

Best edited video on xtube - ever! Incredibly HOT!

likes
1 month ago

fucking hott man

likes
2 months ago

been to the GH, know the married guy....so HOT!

likes
3 months ago

Very, very nice... it was so hot!!! amazing!

likes
3 months ago

Made me rock hard in seconds

likes
3 months ago

Fuck the haters! This is one of the hottest vids i have EVER  seen. Way better than commercial porn. Thanks  P.S. The music ROCKS!

likes
3 months ago

Crappy loud music. 

likes
4 months ago

Love it with hot buds

likes
4 months ago

Dude:  LOSE THE MUSIC.  NO ONE WANTS TO HEAR MUSIC WHILE THEY WATCH A PORN, PLUS THE MUSIC IS CRAP

likes
4 months ago

so hot!! came loads!! ;)

likes
5 months ago

the best video ever!!!  both guys are so handsome, hot and well endowed!!!  wow!! the edition is so artisitic!!!

likes
5 months ago

pure WOW

likes
5 months ago

I wanna know who the lucky G-hole sucker was.   That's how g-hole head is supposed to go.  Love his mustachioed hot mouth protruding thru the hole so the feeder can really see what he's pumping . . . and watch his big meaty cock plunge deep inside.   HOT  g-hole action.

likes
6 months ago

love this vid !  and Bassbector !

likes
6 months ago

Holy Fucking SHIT!! that has got to be the hottest thing on Xtube!!  Super hot 3 way, sucking, grunting grabing...lost my load TWICE!!

likes
6 months ago

Awesome vid!!

likes
7 months ago

HOT AS FUCKING HELL!!!

likes
7 months ago

Great vid mate no need for the music , adds nothing to your imressive vid

likes
7 months ago

That was so well done. Very erotic!

likes
7 months ago

love suck in out leaking ass cum from anon dudes  and suck ass off dic too.. be your glory hole faggot

likes
8 months ago

Wow! I only wish I was there...

likes
8 months ago

wow!

likes
8 months ago

fuckin hot video....made me cum hard!

likes
10 months ago

Shit, this video is hot...the heavy breathing, the angles, the music.. my dick was pulsing lol, I could have cummed just witht the audio itself.

likes
10 months ago

fuuuccckkk.. y'all are damn hot breeders, loved the intensity and passion. hope i find a partnership like that someday, it's fucking special ;)

likes
10 months ago

Really artful.  The way it is.

likes
11 months ago

OMG...fantastic!

likes
11 months ago

Made me cum, twice

likes
11 months ago

FUCK FUCK what a hot vid. Make me cum all over my room man...fuck how hot.

likes
Showing Comments 1 to 32 of 213
Previous     1   2   3   4   5     Next

By joeblowvideo
Added: 3 years ago
Offline

You have not added any videos to your playlist. Click on the "+" in the video thumbnails to add videos.