HUGE COCK 2
Rate:
(rated 122 times)
Video Details

Date: 2 years ago

Runtime: 41:29

Views: 95,879

HUGE COCK 2

Tags: cock, huge

Categories: Big Cock, General Gay

34 Comments
You need to Log in or Sign Up to post a comment.
You need to Log in or Sign Up to post a comment.

Top Comments



Top Comment #1 by: krisg
1 year ago

i want that btm,he is hot!!!!

likes
Top Comment #2 by: Dickablefuck
1 year ago

All  of Max DeLong videos are all boring and he focuses to much on himself. you Never see his dick head i think he pumbs it cuz i ONLY one of his videos his penis was NO WHERE as large as it is.

likes

All Comments



10 months ago

he never looks hard ! so boring

likes
10 months ago

That twink took that flesh hose and worked it, didn't he?

likes
1 year ago

I WANNA SERVICE MAX DELONG'S HORSE COCK EVERYDAY

likes
1 year ago

All  of Max DeLong videos are all boring and he focuses to much on himself. you Never see his dick head i think he pumbs it cuz i ONLY one of his videos his penis was NO WHERE as large as it is.

likes
1 year ago

i want that btm,he is hot!!!!

likes
1 year ago

lovely cock !

likes
1 year ago

He has a huge cock. I would love to take it in my tight white ass. I know it would be tight but I would work my ass all around making my hole open one side at a time until he got every inch in me

likes
1 year ago

DAUUUMMMMMMMMMMM I wanna jack that BIG UNCUT BROWN COCK DONG OFF SOOOOOOOOO BAD!! I wanna suck and sniff and chew on his LONNNGGGG COCK SKIN TIP!! Shove that bigggg piece on meat up his BOY BUTT PUSSY!! Stretch his ass pussy wide!! Nut on him!!

likes
1 year ago

i can take it mmmm try me mmm

likes
1 year ago

I can suck your big cock up to balls free hands and tease your huge nuts with my tongue, do not excuse yourself if your dick it's so big....mmm I love it  mmmm .... I love to suck your huge cock mmmm. .. I want your cock in my tight ass mmmmmm, I know you want fuck my ass ... I will take ur cock in  slow, until ur ur massive long dick desappear n side me hole ,,, I, I want to feel every inches of it  inside me.... ,, working ur dick  with my internal muscles of my ass, mmmmm, and when I'll ask you to fuck me,,, please do it hard and deep ...make  me cry make me  feel  your big cock that fucks me strong inside my anus, and when ... mmm you ll   get your  nectar I'll scream from the pleasure of hearing you voice ,let s meet and do it  mmmmmm and  more  :-) x0x

likes
1 year ago

where are u based mmm i d love to meet u man mmm

likes
1 year ago

how amazing to have a cock like that forcing its way into my ass would be so hot

likes
1 year ago

Nice cock, my ex boyfriend was right at 13inches. never could get hardc with condoms. but bareback its was like a rock. i miss him lol. havent had a real one that big since

likes
1 year ago

oh please..I wan tthat cock inside my tight hole and throat..was wondering how fuckin hot it is when he gets inside my hole..for sure,he'd be having a hard time getting in..

likes
2 years ago

the monster dick

likes
2 years ago

i could fit that in my cunt

likes
2 years ago

WOW!

likes
2 years ago

sorry for him....hell, I want to be him...not easy to swallow it all but up the ass? oh yeah!!! too bad ther's not enough ***** in Max's body to get it fully hard LMAO!

likes
2 years ago

wow i feel sorry for him

likes
2 years ago

super weird and unnatural looking.. something is strange about that

likes
2 years ago

i like his BB stuff better

likes
2 years ago

i have some of this guy's DVDs

likes
2 years ago

worst blow job ever...I mean...the girth is ridiculous, but still...

likes
2 years ago

This is why you don't send in twinks to do a man's throating

likes
2 years ago

damn...that's alotta dick....but that bottom isn't working like HOW I WOULD WORK THAT DICK!! HE DIDN'T GET IT IN HIS MOUTH.....A for effort, tho

likes
2 years ago

MMMMM I BEEN WANTING THAT HORSE DICK FOR AWHILE AND HIS SEXY BROWN ASSHOLE

likes
2 years ago

Mmmm lucky white man !!

likes
2 years ago

Thats one humungous cock bro. And the guys you be fuckin are true soldiers my dude. I understand tryin to keep that mfer hard... Thats a lot of *****... I am a true fan...

likes
2 years ago

Thank heaven for female condoms useable by guys.

likes
2 years ago

I will love 2 have some of that big nice looking dick n me

likes
2 years ago

damm i want that up my tight boibutt....ich will ein dad..jemand in nord deutshland??

likes
2 years ago

Interesting....so, the dick stays inflated but doesn't floats....interesting.

likes
Showing Comments 1 to 32 of 34
Previous     1   2     Next

Ad by Traffic Junky

By renovatio111
Added: 2 years ago
Offline

You have not added any videos to your playlist. Click on the "+" in the video thumbnails to add videos.

Ad by Traffic Junky